Halil Semih Kimzan profil resmi
Halil Semih Kimzan Doç. Dr. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 3 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 12
3 Yayın
3 Hakemlik
12 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü
Yazarlar: Gülsüm Kara, Yrd. Doç. Dr. Halil Semih Kimzan
DOI: 10.18037/ausbd.417376
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4997

11

1

4997

0

1

855

Yayınlar

Marka Deneyimi ve Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Müşteri Tatmininin Rolü
Yazarlar: Gülsüm Kara, Yrd. Doç. Dr. Halil Semih Kimzan
DOI: 10.18037/ausbd.417376
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4997

11

1

4997

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.