Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hamza Çalışıcı
Prof. Dr.
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
31
6
Yayın
11
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
STEM Proje Tabanlı Öğrenme Ortamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Projelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4950
0
ATIF
1
FAVORİ
4950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Her Eş-sonlu Genişlemesinde Zayıf Rad-tümleyene Sahip Modüller
Yazarlar:
Emine Önal Kır
,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Politeknik Dergisi
DOI: 10.2339/politeknik.991518
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
0
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ESNEK İKİLİ PARÇALI FARK İŞLEMİNE KAPSAMLI BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Aslıhan Sezgin
,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler
DOI: 10.20290/estubtdb.1356881
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SS-supplemented modules
Yazarlar:
Engin Kaynar
, Ergül Türkmen,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Communications Faculty of Sciences University of Ankara Series A1 Mathematics and Statistics
DOI: 10.31801/cfsuasmas.585727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1510
0
FAVORİ
1510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Algıları: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Hamza Çalışıcı
,
Özlem Özçakır Sümen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Proje Tabanlı Öğrenme Ortamında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Projelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4950
1
FAVORİ
4950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Özdüzenleme Stratejilerinin Ve Motivasyonlarının Ortak Sınavlar Matematik Başarıları Üzerindeki Yordayıcı Etkileri
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Doç. Dr. Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
0
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Communications Faculty of Sciences University of Ankara Series A1 Mathematics and Statistics
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Politeknik Dergisi
Hakemlik
Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sinop Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
ESNEK İKİLİ PARÇALI FARK İŞLEMİNE KAPSAMLI BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Aslıhan Sezgin
,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eskişehir Teknik Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi B - Teorik Bilimler
DOI: 10.20290/estubtdb.1356881
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
12
ATIF
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SS-supplemented modules
Yazarlar:
Engin Kaynar
, Ergül Türkmen,
Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Communications Faculty of Sciences University of Ankara Series A1 Mathematics and Statistics
DOI: 10.31801/cfsuasmas.585727
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1510
17
ATIF
0
FAVORİ
1510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Özdüzenleme Stratejilerinin Ve Motivasyonlarının Ortak Sınavlar Matematik Başarıları Üzerindeki Yordayıcı Etkileri
Yazarlar:
Özlem Özçakır Sümen
,
Doç. Dr. Hamza Çalışıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1812
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
2
ATIF
0
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI