Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Cigdem Bulut
Dr.
Northern Alberta Institute of Technology
Yayın
6
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
26
6
Yayın
11
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0003-2585-3686
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Northern Alberta Institute of Technology
Popüler Yayınları
4+4+4’ten Geriye Kalanlar: Türk Öğrencilerin Başarılarındaki Göreli Yaş Etkisi
Yazarlar:
Hatice Cigdem Yavuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.487428
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1528
2
ATIF
1
FAVORİ
1528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The mental imagery scale for art students: Building and validating a short form
Yazarlar:
Handan Narin Kızıltan
,
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1475980
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
0
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A data pipeline for e-large-scale assessments: Better automation, quality assurance, and efficiency
Yazarlar: Ryan Schwarz,
Hatice Cigdem Bulut
, Charles Anifowose
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1321061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item Wording Effects in Psychological Measures: Do Early Literacy Skills Matter?
Yazarlar:
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.944067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Continuity of Students’ Disengaged Responding in Low-stakes Assessments: Evidence from Response Times
Yazarlar:
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.789212
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4’ten Geriye Kalanlar: Türk Öğrencilerin Başarılarındaki Göreli Yaş Etkisi
Yazarlar:
Hatice Cigdem Yavuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.487428
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1528
1
FAVORİ
1528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
Yazarlar:
Hatice Çiğdem Yavuz
, Münevver İlgün Dibek,
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.45107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1480
0
FAVORİ
1480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Item Wording Effects in Psychological Measures: Do Early Literacy Skills Matter?
Yazarlar:
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.944067
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
3
ATIF
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Continuity of Students’ Disengaged Responding in Low-stakes Assessments: Evidence from Response Times
Yazarlar:
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.789212
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
3
ATIF
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4’ten Geriye Kalanlar: Türk Öğrencilerin Başarılarındaki Göreli Yaş Etkisi
Yazarlar:
Hatice Cigdem Yavuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.487428
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1528
2
ATIF
1
FAVORİ
1528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
Yazarlar:
Hatice Çiğdem Yavuz
, Münevver İlgün Dibek,
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.45107
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1480
5
ATIF
0
FAVORİ
1480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI