Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Seher YALÇIN
Seher YALÇIN
Doç. Dr.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
0000-0003-0177-6727
Yayın
20
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
53
TR Dizin Atıf
98
0000-0003-0177-6727
20
Yayın
20
Hakemlik
53
CrossRef Atıf
98
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
21. Yüzyıl Becerileri ve Bu Becerilerin Ölçülmesinde Kullanılan Araçlar ve Yaklaşımlar
Yazarlar:
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405860
ATIF
41
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
44909
41
ATIF
2
FAVORİ
44909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Yanıtlayıcılık Ölçeği-2-Okul Öncesi Türkçe Formunun Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Hatice BAKKALOĞLU
,
Zeynep BAHAP KUDRET
,
Meral Çilem ÖKCÜN AKÇAMUŞ
,
Seher YALÇIN
,
Seyda DEMİR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
ATIF
2
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Preservice Teachers’ Questioning and Feedback
Yazarlar:
Ayşegül BAYRAKTAR
,
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.512638
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1229
0
ATIF
1
FAVORİ
1229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANKARA ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK BİRİMLERİNİN YETKİNLİK VE VERİMLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ: DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ PİLOT ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Kaan ORHAN
,
Fehmi GÖNÜLDAŞ
, Ayben SENTÜRK,
Seher YALÇIN
,
Nurper GÜZ
,
Ali SINAĞ
,
Ahmet YOZGATLİGİL
, Necdet ÜNÜVAR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Verimlilik Dergisi
DOI: 10.51551/verimlilik.972077
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
0
ATIF
1
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sadeleştirilmiş Matematik Maddeleriyle Öğrenci Performansı ve Madde Anlaşılırlığı Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Özgür AVCI
,
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.991519
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
ATIF
1
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekliler İle Çalışan BİLSEM Öğretmenlerine Uygulanan Eğitici Eğitimi Proje Programının Etkililik Değerlendirmesi
Yazarlar:
Derya YÜREĞİLLİ GÖKSU
,
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1184848
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
118
0
FAVORİ
118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The impact of peer feedback on collaborative problem-solving skills in the online environment
Yazarlar:
Yeşim KARADAĞ
,
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1290901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
172
0
FAVORİ
172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sadeleştirilmiş Matematik Maddeleriyle Öğrenci Performansı ve Madde Anlaşılırlığı Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Özgür AVCI
,
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.991519
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
1
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANKARA ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK BİRİMLERİNİN YETKİNLİK VE VERİMLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ: DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ PİLOT ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Kaan ORHAN
,
Fehmi GÖNÜLDAŞ
, Ayben SENTÜRK,
Seher YALÇIN
,
Nurper GÜZ
,
Ali SINAĞ
,
Ahmet YOZGATLİGİL
, Necdet ÜNÜVAR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Verimlilik Dergisi
DOI: 10.51551/verimlilik.972077
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
1
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENİŞ ÖLÇEKLİ DEĞERLENDİRMELERDE OLASI DEĞERLERİN KULLANIMINA İLİŞKİN BİR ÖNERİ: GRİ İLİŞKİ ANALİZİ
Yazarlar:
Seher YALÇIN
,
Ömay ÇOKLUK-BÖKEOGLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.823202
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
338
0
FAVORİ
338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Students' Item Response Times in eTIMSS According to their Proficiency Levels, Self-Confidence and Item Characteristics
Yazarlar:
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.999545
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of PISA and PIAAC Participants’ Reading Habits and Strategies in Terms of Reading Achievement
Yazarlar:
Seher YALÇIN
,
Ayşegül BAYRAKTAR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.919958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trafikten Şikâyetim Var! Yaya ve Sürücü Gözüyle
Yazarlar:
Prof. Dr. Rahime Nükhet ÇIKRIKÇI
,
Seher YALÇIN
,
Cansu AYAN
,
Öğr. Gör. Merve ŞAHİN KÜRŞAD
,
Ömer KAMIŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trafik ve Ulaşım Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.38002/tuad.792869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Yanıtlayıcılık Ölçeği-2-Okul Öncesi Türkçe Formunun Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Hatice BAKKALOĞLU
,
Zeynep BAHAP KUDRET
,
Meral Çilem ÖKCÜN AKÇAMUŞ
,
Seher YALÇIN
,
Seyda DEMİR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
2
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğunda Kullanılan Ölçeklerde Ebeveyn ve Öğretmenler Arasındaki Uyumun Farklı Tekniklere Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Seher YALÇIN
,
Hatice BAKKALOĞLU
,
Meral Çilem ÖKCÜN AKÇAMUŞ
,
Seyda DEMİR
,
Zeynep BAHAP KUDRET
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.745749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1516
0
FAVORİ
1516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Attitudes and Opinions about Design and Skill Workshops and Ranking of Workshops by Teachers
Yazarlar:
Ayşegül BAYRAKTAR
,
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.706459
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
0
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Computerized Adaptive Version of the Turkish Driving Licence Exam
Yazarlar: Nukhet CIKRIKCI,
Seher YALÇIN
,
İlker KALENDER
,
Emrah GÜL
,
Cansu AYAN
,
Gizem UYUMAZ
,
Merve ŞAHİN KÜRŞAD
,
Omer KAMIS
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.716177
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
624
0
FAVORİ
624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü Sınıf Matematik Ders Kitaplarının İçerdiği Etkinlikler ve Sorular Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.463013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1516
0
FAVORİ
1516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Preservice Teachers’ Questioning and Feedback
Yazarlar:
Ayşegül BAYRAKTAR
,
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.512638
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1229
1
FAVORİ
1229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YY. BECERİLERİNİ ÖLÇMEK İÇİN KULLANABİLECEKLERİ ARAÇLAR HAKKINDA FARKINDALIKLARI VE YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-466819
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3813
0
FAVORİ
3813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri ve Bu Becerilerin Ölçülmesinde Kullanılan Araçlar ve Yaklaşımlar
Yazarlar:
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405860
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
44909
2
FAVORİ
44909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karma Madde Tepki Kuramıyla Farklılaşan Madde Fonksiyonunun Belirlenmesi
Yazarlar:
Seher YALCIN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Duyuşsal Özelliklerine Göre Oluşan Gizil Sınıfların Cinsiyete Göre Farklılaşan Madde Fonksiyonu’na Etkisi
Yazarlar:
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.364505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
0
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
Yazarlar:
Hatice Çiğdem Yavuz
, Münevver İlgün Dibek,
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.45107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ölçme ve Değerlendirme Alanındaki Dergilerde Yayımlanan Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1459
0
FAVORİ
1459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trafik ve Ulaşım Araştırmaları Dergisi
Verimlilik Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İlkokul Üçüncü Sınıf Matematik Ders Kitaplarının İçerdiği Etkinlikler ve Sorular Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.463013
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1516
2
ATIF
0
FAVORİ
1516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ 21. YY. BECERİLERİNİ ÖLÇMEK İÇİN KULLANABİLECEKLERİ ARAÇLAR HAKKINDA FARKINDALIKLARI VE YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Seher YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-466819
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3813
5
ATIF
0
FAVORİ
3813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Becerileri ve Bu Becerilerin Ölçülmesinde Kullanılan Araçlar ve Yaklaşımlar
Yazarlar:
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405860
ATIF
41
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
44909
41
ATIF
2
FAVORİ
44909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
Yazarlar:
Hatice Çiğdem Yavuz
, Münevver İlgün Dibek,
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.45107
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
5
ATIF
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat