Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İmray Nur
Öğretim Görevlisi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
3
5
Yayın
6
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-1905-1655
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Öncesinde Kaynaştırma Eğitimi Üzerine Bir Çalışma: Tezlerde Sunulan Önerilerin Uygulamalara Yansımaları
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
İmray Nur
,
İdris Kara
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.306517
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2422
1
ATIF
1
FAVORİ
2422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARL MARX VE MARKSİST TEORİ AÇISINDAN EĞİTİM VE TOPLUMSAL CİNSİYET
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
İmray Nur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
68805
0
ATIF
1
FAVORİ
68805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim ve Sosyal Bilimler Alanında Kardeş İlişkileri Konusunda Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Sudet Karagöz
,
İmray Nur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.822314
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2189
0
ATIF
1
FAVORİ
2189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Turkish preschool children's representations of friendship: Story completion method adaptation study
Yazarlar:
İmray Nur
,
Yaşare Aktaş Arnas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.958145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim ve Sosyal Bilimler Alanında Kardeş İlişkileri Konusunda Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Sudet Karagöz
,
İmray Nur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.822314
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2189
1
FAVORİ
2189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Psychometric Properties of the School Liking and Avoidance Questionnaire in a Turkish Preschool Sample
Yazarlar:
İmray Nur
,
Yaşare Aktaş Arnas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.571664
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
0
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Kaynaştırma Eğitimi Üzerine Bir Çalışma: Tezlerde Sunulan Önerilerin Uygulamalara Yansımaları
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
İmray Nur
,
İdris Kara
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.306517
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2422
1
FAVORİ
2422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KARL MARX VE MARKSİST TEORİ AÇISINDAN EĞİTİM VE TOPLUMSAL CİNSİYET
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
İmray Nur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
68805
1
FAVORİ
68805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Psychometric Properties of the School Liking and Avoidance Questionnaire in a Turkish Preschool Sample
Yazarlar:
İmray Nur
,
Yaşare Aktaş Arnas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.571664
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
1
ATIF
0
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Kaynaştırma Eğitimi Üzerine Bir Çalışma: Tezlerde Sunulan Önerilerin Uygulamalara Yansımaları
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
İmray Nur
,
İdris Kara
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.306517
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2422
1
ATIF
1
FAVORİ
2422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat