Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Ozarslan
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
14
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
19
14
Yayın
0
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0003-2139-4347
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Öğrencilerin Biyoloji Korkuları ve Biyolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Murat Ozarslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.844015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of the Perceptions of the GiftedTalented Students and Normally Developing Students Concerning Plants Through Metaphors
Yazarlar:
Murat Ozarslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ve Biyoloji Danişman Öğretmenlerinin BILSEM Biyoloji Proje Çalişmalari Hakkindaki Görüşleri
Yazarlar:
Murat Ozarslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1603
0
FAVORİ
1603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersi Sınıf Etkinlikleri Algı ve Fen Konularına Yönelik İlgi Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.536638
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Sınıf Etkinlikleri Algısı ile Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
,
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.518290
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Olan ve Üstün Zekâlı ve Yetenekli Olmayan Öğrencilerin Biyolojiye İlişkin Algılarının Karşılaştırılması: Metaforik Çalışma
Yazarlar:
Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1504
0
FAVORİ
1504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Proje Çalışmalarının Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.473159
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Sağlıklı Beslenme Hakkındaki Düşüncelerinin Çizme-Yazma Tekniği ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
,
Gülcan Çetin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.293283
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2907
0
FAVORİ
2907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA / BIOLOGY PRESERVICE TEACHERS’ VIEWS ABOUT THE TEACHING PROFESSION: A QUALITATIVE STUDY
Yazarlar:
Murat Ozarslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
891
0
FAVORİ
891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI VE YETENEKLİ ÖĞRENCİ AİLELERİNİN BİLSEM BİYOLOJİ PROJE ÇALIŞMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Murat Özarslan
,
Gülcan Çetin
, Osman Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3142
0
FAVORİ
3142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RELATIONSHIP BETWEEN ATTITUDE OF STUDENTS AT THE LEVEL OF PRIMARY EDUCATION TOWARDS INTERACTIVE BOARD AND THEIR MOTIVATION FOR PROCESS OF LEARNING SCIENCE
Yazarlar:
Hakan Saraç
,
Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
910
0
FAVORİ
910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of Relation Between The Attitude of Students Towards Interactive Board in Education Process and Technological, Pedagogical and Content Knowledge of Teachers
Yazarlar:
Hakan Saraç
,
Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
0
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN ALAN BAĞIMLI/BAĞIMSIZ BİLİŞSEL STİLLERİNİN VE BİLİMSEL DÜŞÜNME YETENEKLERİNİN MADDENİN DOĞASI KAVRAMLARINI ANLAMALARINA VE FEN DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Murat Ozarslan
,
İbrahim Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Mikroplara İlişkin Görüşlerinin Çizme-Yazma Tekniğine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Handan Eser,
Gülcan Çetin
,
Murat Özarslan
, Ebru Işık
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2588
0
FAVORİ
2588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erciyes Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğrencilerin Biyoloji Korkuları ve Biyolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Murat Ozarslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.844015
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
2
ATIF
0
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersi Sınıf Etkinlikleri Algı ve Fen Konularına Yönelik İlgi Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.536638
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
2
ATIF
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Sınıf Etkinlikleri Algısı ile Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
,
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.518290
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
1
ATIF
0
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Proje Çalışmalarının Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.473159
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
4
ATIF
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Sağlıklı Beslenme Hakkındaki Düşüncelerinin Çizme-Yazma Tekniği ile Belirlenmesi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
,
Gülcan Çetin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.293283
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2907
3
ATIF
0
FAVORİ
2907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat