Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet İhsan Yurtyapan
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, KOCAELİ
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
4
4
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0001-9788-7725
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, KOCAELİ
Popüler Yayınları
Tahmin- Gözlem- Açıklama Öğretim Yönteminin Matematik Eğitimine Entegre Edilmesinde Alternatif Bir Bakış: Teknoloji Destekli Tahmin-Gözlem-Açıklama-Değerlendirme
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1504515
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
213
0
ATIF
2
FAVORİ
213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT+G Öğretim Yaklaşımına Yönelik Bir Eylem Araştırması: “Thales Paralellik İlkesi”
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684808
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1543
0
ATIF
1
FAVORİ
1543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Tahmin- Gözlem- Açıklama Öğretim Yönteminin Matematik Eğitimine Entegre Edilmesinde Alternatif Bir Bakış: Teknoloji Destekli Tahmin-Gözlem-Açıklama-Değerlendirme
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1504515
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
213
2
FAVORİ
213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of the Geometric Thinking Levels of Middle School Mathematics Preservice Teachers According to SOLO Taxonomy: "Social Distance Problems"
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.61.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1106
0
FAVORİ
1106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Üçgenler ve Dörtgenler Konusuna İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
İlhan Karataş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.443825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10908
0
FAVORİ
10908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT+G Öğretim Yaklaşımına Yönelik Bir Eylem Araştırması: “Thales Paralellik İlkesi”
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Menekşe Seden Tapan Broutın
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684808
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1543
1
FAVORİ
1543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Computer and Education Research
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
An Investigation of the Geometric Thinking Levels of Middle School Mathematics Preservice Teachers According to SOLO Taxonomy: "Social Distance Problems"
Yazarlar:
Mehmet İhsan Yurtyapan
,
Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.61.8.3
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1106
2
ATIF
0
FAVORİ
1106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat