Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Şat
Dr. Öğr. Üyesi
Kırıkkale Üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
5
6
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
0000-0001-6522-3238
57193521089
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
STEAM
Social Media
Virtual and Augmented Reality
Wearable Technologies
Statistical Tests (Descriptive and Inferential)
Feedback
Kurum
Kırıkkale Üniversitesi
Popüler Yayınları
Lisans Öğrencileri İçin Proje Derslerinde Verilen Biçimlendirici Geri Bildirim Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Geçerliği
Yazarlar:
Mustafa Şat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
0
ATIF
1
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli üzerine yapılan çalışmaların incelenmesi
Yazarlar:
Zafer Kadırhan
,
Mustafa Şat
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
306
0
FAVORİ
306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The mediating effect of virtual sharing on the relationship between cyber-ostracism and digital well-being
Yazarlar:
Mustafa Şat
Yayın Bilgisi: 2025 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1691337
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
105
0
FAVORİ
105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring Faculty Members’ Experiences with Virtual Classroom Platforms and Their Perceived Usability during the COVID-19
Yazarlar:
Zafer Kadırhan
,
Mustafa Şat
,
Yunus Alkış
Yayın Bilgisi: 2024 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1483268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
393
0
FAVORİ
393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
K-12 TEACHERS’ PERCEIVED EXPERIENCES WITH DISTANCE EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC: A META-SYNTHESIS STUDY
Yazarlar:
Zafer Kadirhan
,
Mustafa Sat
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1320633
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web tools as e-icebreakers in online education
Yazarlar:
Mustafa Şat
,
Fatih İlhan
,
Erman Yukselturk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1084512
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1312
0
FAVORİ
1312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencileri İçin Proje Derslerinde Verilen Biçimlendirici Geri Bildirim Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Geçerliği
Yazarlar:
Mustafa Şat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
1
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Education and Future
Temel Eğitim
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Journal of Educational Technology and Online Learning
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
K-12 TEACHERS’ PERCEIVED EXPERIENCES WITH DISTANCE EDUCATION DURING THE COVID-19 PANDEMIC: A META-SYNTHESIS STUDY
Yazarlar:
Zafer Kadirhan
,
Mustafa Sat
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1320633
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
1
ATIF
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web tools as e-icebreakers in online education
Yazarlar:
Mustafa Şat
,
Fatih İlhan
,
Erman Yukselturk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1084512
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1312
4
ATIF
0
FAVORİ
1312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat