avatar
Nebi Seren Dr. Öğr. Üyesi BURSA ULUDAG UNIVERSITY
Yayın 10 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 4
10 Yayın
1 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyal Bilimlerde ve Eğitimde Bilgi İşleme Pazarlama Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri Dijital Pazarlama Büyük Veri Tüketici Davranışı

Kurum

BURSA ULUDAG UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Turizm İşletmelerinde Marka Kişiliğinin Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi
DOI: 10.37093/ijsi.1279606
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1044

2

1

1044

1

1

680

Göstergebilimsel Analizlerle Gerilla Pazarlama Kampanyalarının Anlam Dünyası
DOI: 10.47998/ikad.1570066
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1001

0

1

1001

Güvende Hissetme Duygusunun Pazarlanabilir Eğitim Faaliyetlerine Etkisi : Filistin Örneği
Yazarlar: Nebi Seren
DOI: 10.31592/aeusbed.1580203
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 246

0

1

246

Yayınlar

0

47

0

126

0

280

Göstergebilimsel Analizlerle Gerilla Pazarlama Kampanyalarının Anlam Dünyası
DOI: 10.47998/ikad.1570066
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1001

1

1001

1

246

Bal Pazarlama Süreçleri ve Tanıtım Stratejilerine Yönelik Öneriler
DOI: 10.51947/yonbil.1631268
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 700

1

700

0

314

1

680

1

1044

Yayınlar

Bal Pazarlama Süreçleri ve Tanıtım Stratejilerine Yönelik Öneriler
DOI: 10.51947/yonbil.1631268
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 700

1

1

700

1

1

680

Turizm İşletmelerinde Marka Kişiliğinin Duygu Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi
DOI: 10.37093/ijsi.1279606
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1044

2

1

1044

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.