Necmettin Kaya profil resmi
Necmettin Kaya Prof. Dr. BURSA ULUDAG UNIVERSITY
Yayın 12 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 14 TR Dizin Atıf 7
12 Yayın
21 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
7 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Makine Mühendisliği Makine Mühendisliğinde Optimizasyon Teknikleri

Kurum

BURSA ULUDAG UNIVERSITY

Popüler Yayınları

1

1

1785

Yayınlar

0

474

Bir Hava Aracının Çok Amaçlı Kanat Kiriş Kesit Optimizasyonu
Yayın Bilgisi: 2025 , Politeknik Dergisi
DOI: 10.2339/politeknik.1302121
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1140

0

1140

0

960

Dikdörtgen Kesitli Disk Yayların Yapay Sinir Ağı İle Optimizasyonu
Yayın Bilgisi: 2023 , Makina Tasarım ve İmalat Dergisi
DOI: 10.56193/matim.1197038
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 599

0

599

0

926

0

814

1

1785

0

4842

Modelling and Vibration Analysis of Powertrain System
DOI: 10.30939/ijastech..345094
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3104

0

3104

LIGHTWEIGHT FOAM IMPACT ATTENUATOR DESIGN FOR FORMULA SAE CAR
Yayın Bilgisi: 2018 , Turkish Journal of Engineering
DOI: 10.31127/tuje.330658
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3318

0

3318

Kauçuk Burçların Hiperelastik Modellenmesi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi ile Analizi
Yazarlar: Merve Erkek, Necmettin Kaya , Caner Güven
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5313

0

5313

Yayınlar

1

0

1831

1

1

1785

Modelling and Vibration Analysis of Powertrain System
DOI: 10.30939/ijastech..345094
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3104

6

0

3104

LIGHTWEIGHT FOAM IMPACT ATTENUATOR DESIGN FOR FORMULA SAE CAR
Yayın Bilgisi: 2018 , Turkish Journal of Engineering
DOI: 10.31127/tuje.330658
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3318

4

0

3318

Kauçuk Burçların Hiperelastik Modellenmesi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi ile Analizi
Yazarlar: Merve Erkek, Necmettin Kaya , Caner Güven
DOI: -
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5313

2

0

5313

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.