avatar
Hakan Boz Doç. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 2
6 Yayın
6 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

794

Yayınlar

NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: 10.29106/fesa.790212
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1261

0

1261

1

794

0

797

ÇAPALAMA ETKİSİ: EFSANE Mİ YOKSA GERÇEK Mİ?
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 958

0

958

DESTİNASYON KARAR VERME SÜRECİNDE RİSKTEN KAÇINMA VE YENİLİK ARAMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Aytuğ Arslan , Hakan Boz , Özer Yılmaz, Burçin Boz
DOI: 10.24013/jomelips.365415
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1253

0

1253

0

1128

Yayınlar

NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: 10.29106/fesa.790212
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1261

1

0

1261

DESTİNASYON KARAR VERME SÜRECİNDE RİSKTEN KAÇINMA VE YENİLİK ARAMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Aytuğ Arslan , Hakan Boz , Özer Yılmaz, Burçin Boz
DOI: 10.24013/jomelips.365415
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1253

1

0

1253

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.