avatar
Hakan Boz Doç. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 2
6 Yayın
6 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Hizmet Pazarlaması Tüketici Davranışı neuromarketing, consumer neuroscience

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

DESTİNASYON KARAR VERME SÜRECİNDE RİSKTEN KAÇINMA VE YENİLİK ARAMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Aytuğ Arslan , Hakan Boz , Özer Yılmaz, Burçin Boz
DOI: 10.24013/jomelips.365415
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1467

1

1

1467

ÇAPALAMA ETKİSİ: EFSANE Mİ YOKSA GERÇEK Mİ?
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1696

0

1

1696

0

1

1103

NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: 10.29106/fesa.790212
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1861

1

1

1861

Yayınlar

NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: 10.29106/fesa.790212
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1861

1

1861

1

1103

0

1072

ÇAPALAMA ETKİSİ: EFSANE Mİ YOKSA GERÇEK Mİ?
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1696

1

1696

DESTİNASYON KARAR VERME SÜRECİNDE RİSKTEN KAÇINMA VE YENİLİK ARAMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Aytuğ Arslan , Hakan Boz , Özer Yılmaz, Burçin Boz
DOI: 10.24013/jomelips.365415
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1467

1

1467

0

1345

Yayınlar

NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: 10.29106/fesa.790212
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1861

1

1

1861

DESTİNASYON KARAR VERME SÜRECİNDE RİSKTEN KAÇINMA VE YENİLİK ARAMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Aytuğ Arslan , Hakan Boz , Özer Yılmaz, Burçin Boz
DOI: 10.24013/jomelips.365415
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1467

1

1

1467

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.