avatar
Hakan Boz Doç. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 2
6 Yayın
6 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

ÇAPALAMA ETKİSİ: EFSANE Mİ YOKSA GERÇEK Mİ?
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1167

0

1

1167

0

1

861

Yayınlar

NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: 10.29106/fesa.790212
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1477

0

1477

1

861

0

893

ÇAPALAMA ETKİSİ: EFSANE Mİ YOKSA GERÇEK Mİ?
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1167

1

1167

DESTİNASYON KARAR VERME SÜRECİNDE RİSKTEN KAÇINMA VE YENİLİK ARAMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Aytuğ Arslan , Hakan Boz , Özer Yılmaz, Burçin Boz
DOI: 10.24013/jomelips.365415
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1332

0

1332

0

1203

Yayınlar

NÖROPAZARLAMA ARAÇLARI FİNANSAL PİYASALARA NASIL ADAPTE EDİLİR: NÖROFİNANS
Yazarlar: Hakan Boz
DOI: 10.29106/fesa.790212
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1477

1

0

1477

DESTİNASYON KARAR VERME SÜRECİNDE RİSKTEN KAÇINMA VE YENİLİK ARAMA DAVRANIŞI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Aytuğ Arslan , Hakan Boz , Özer Yılmaz, Burçin Boz
DOI: 10.24013/jomelips.365415
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1332

1

0

1332

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.