avatar
Özgür KAYAPINAR Dr. Öğr. Üyesi Trakya Üniversitesi
Yayın 6 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 14
6 Yayın
7 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
14 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İstatistiksel Analiz Nicel Karar Yöntemleri Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Dijital Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Girişimcilik Turizm Pazarlaması

Kurum

Trakya Üniversitesi

Popüler Yayınları

MATERYALİST DEĞERLER İLE HEDONİK VE FAYDACI ALIŞVERİŞ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAŞAM DOYUMUNA ETKİSİ
Yazarlar: Yasin YILMAZTÜRK, Çağatay AKDOĞAN , Özgür KAYAPINAR
DOI: 10.26468/trakyasobed.540638
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1351

1

2

1351

BİLGİ YETKİNLİĞİNİN LOJİSTİK PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yazarlar: Özgür KAYAPINAR , Hasan ETİ , Pinar YÜRÜK KAYAPINAR
DOI: 10.36543/kauiibfd.2020.009
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 547

0

1

547

4

1

1575

Travel influencer advertisements: A study in Turkey
DOI: 10.48119/toleho.949883
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 589

0

1

589

Yayınlar

1

589

BİLGİ YETKİNLİĞİNİN LOJİSTİK PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yazarlar: Özgür KAYAPINAR , Hasan ETİ , Pinar YÜRÜK KAYAPINAR
DOI: 10.36543/kauiibfd.2020.009
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 547

1

547

2

1351

1

1575

Yayınlar

MATERYALİST DEĞERLER İLE HEDONİK VE FAYDACI ALIŞVERİŞ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAŞAM DOYUMUNA ETKİSİ
Yazarlar: Yasin YILMAZTÜRK, Çağatay AKDOĞAN , Özgür KAYAPINAR
DOI: 10.26468/trakyasobed.540638
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1351

1

2

1351

4

1

1575

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.