Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Doğan Temur
Prof. Dr.
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
5
7
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Temel Eğitim Matematik Eğitimi
Kurum
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
SINIF ÖĞRETMENLERİ SAYI VE ŞEKİL ÖRÜNTÜLERİNİ NASIL ÖĞRETİYORLAR? İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547220
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4612
1
ATIF
3
FAVORİ
4612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Matematiksel Problem Çözme Sürecine Yönelik Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.935410
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
1
ATIF
1
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Farkındalığı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
,
Kemal Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1033034
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Matematiksel Problem Çözme Sürecine Yönelik Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.935410
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
1
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİ SAYI VE ŞEKİL ÖRÜNTÜLERİNİ NASIL ÖĞRETİYORLAR? İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547220
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4612
3
FAVORİ
4612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Erken Cebire Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290580
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2236
0
FAVORİ
2236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 Yaş Çocuklarına Öyküleştirme Yöntemi İle Verilen Matematik Eğitiminin Çocukların Matematik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aylin Sertsöz
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.340376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4783
0
FAVORİ
4783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Erken Cebire Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342968
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2124
0
FAVORİ
2124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Cebir Öğretim Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2302
0
FAVORİ
2302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academy Journal of Educational Sciences
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
İlköğretim Online
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Kafkas Journal of Educational Research
International Online Journal of Primary Education
Yayınlar
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Matematiksel Problem Çözme Sürecine Yönelik Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.935410
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
1
ATIF
1
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİ SAYI VE ŞEKİL ÖRÜNTÜLERİNİ NASIL ÖĞRETİYORLAR? İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547220
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4612
1
ATIF
3
FAVORİ
4612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6 Yaş Çocuklarına Öyküleştirme Yöntemi İle Verilen Matematik Eğitiminin Çocukların Matematik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aylin Sertsöz
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.340376
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4783
3
ATIF
0
FAVORİ
4783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat