Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ozlem Karakoc-topal
Dr. Öğr. Üyesi
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın
5
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
17
5
Yayın
9
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0001-8290-5425
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Bilim şenliğine katılan öğrencilerin bilimsel tutumlarındaki değişimin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hayret Başaran
,
Ozlem Karakoc-topal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
0
ATIF
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bilim şenliğine katılan öğrencilerin bilimsel tutumlarındaki değişimin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hayret Başaran
,
Ozlem Karakoc-topal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Bir Tübitak 4004 Projesi: Bilimleri Birleştir, Doğayı Güzelleştir!
Yazarlar:
Ozlem Karakoc-topal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1088361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğretim Modelinin Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi: Temas Açısını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Ruhan Benlikaya
,
Mehmet Kahrıman
,
Mehmet Yılmaz
,
Ozlem Karakoc-topal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DNA Konusunun Web 2.0 Araçlarının Entegre Edildiği Laboratuvar Yöntemi ile Öğretimi
Yazarlar:
Fatma Bilgican Yılmaz
,
Ozlem Karakoc-topal
,
Serap Öz Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.887951
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2188
0
FAVORİ
2188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN YARATICILIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: BALIKESİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Şevval Çoşgun
,
Efekan Varol
,
Leyla Ayverdi
,
Serap Öz Aydın
,
Ozlem Karakoc-topal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
684
0
FAVORİ
684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden Bir Tübitak 4004 Projesi: Bilimleri Birleştir, Doğayı Güzelleştir!
Yazarlar:
Ozlem Karakoc-topal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1088361
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
1
ATIF
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DNA Konusunun Web 2.0 Araçlarının Entegre Edildiği Laboratuvar Yöntemi ile Öğretimi
Yazarlar:
Fatma Bilgican Yılmaz
,
Ozlem Karakoc-topal
,
Serap Öz Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.887951
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2188
1
ATIF
0
FAVORİ
2188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat