Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Samet Okumuş
Samet Okumuş
Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Yayın
3
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0001-5905-196X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Yayınlar
Elektronik Beşli Çark, Basamak Değeri Çizelgesi ve Dokunma Sayar’da Sayının Anlamları
Yazarlar:
Samet Okumuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.689802
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Problem Çözmede Kullandıkları Temsiller
Yazarlar: Ali Sabri İpek,
Samet Okumuş
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7476
0
FAVORİ
7476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Brousseau’nun Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramı ve Adidaktik Ortamın Bir Uygulaması
Yazarlar: Selahattin Arslan, Demet Baran,
Samet Okumuş
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Temel Eğitim
Yayınlar
Elektronik Beşli Çark, Basamak Değeri Çizelgesi ve Dokunma Sayar’da Sayının Anlamları
Yazarlar:
Samet Okumuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.689802
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
1
ATIF
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat