Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sıtkı Çekirdekci
Doç. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
17
2
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0003-4037-2434
58773694500
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Matematik Eğitimi
sayı hissi, matematik eğitiminde materyal kullanımı
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Geometric Habits of Mind: The Meaning of Quadrilaterals for Elementary School Student Teachers
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Sıtkı Çekirdekci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1033078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
0
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaphorical Perceptions of Fourth-Grade Primary Students towards Mathematics Lesson
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Journal of Psychology and Educational Studies
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Geometric Habits of Mind: The Meaning of Quadrilaterals for Elementary School Student Teachers
Yazarlar:
Atilla Özdemir
,
Sıtkı Çekirdekci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1033078
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
1
ATIF
0
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat