Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sefa Dündar
Yayın
12
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
6
12
Yayın
0
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Problem Çözme Sürecinde Beyin Dalgalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sefa Dündar
, Sinan Canan, Mehmet Bulut, Özkan Özlü, Sezgin Kaçar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.72111
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4277
3
ATIF
1
FAVORİ
4277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Yörüngeleri ve Matematik Eğitimindeki Yeri
Yazarlar:
Sefa Dündar
, Nazan Gündüz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.37113
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
0
ATIF
1
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nazan Gündüz,
Ahsen Seda Bulut
,
Sefa Dündar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323363
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözmede Zihnin Matematiksel Alışkanlıkları
Yazarlar: Samet Korkmaz,
Sefa Dündar
, Hakan Yaman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.77154
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3045
0
FAVORİ
3045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adayları Hangi Gösterim Biçiminde Daha Başarılıdır? İntegral Örneği
Yazarlar:
Sefa Dündar
,
Yasemin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.55314
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3143
0
FAVORİ
3143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Yörüngeleri ve Matematik Eğitimindeki Yeri
Yazarlar:
Sefa Dündar
, Nazan Gündüz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.37113
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
1
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Yaratıcılığa Yönelik Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sefa Dündar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5247
0
FAVORİ
5247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Knowledge of mathematics teacher-candidates about the concept of slope / Matematik öğretmeni adaylarının eğim kavramına ilişkin bilgileri
Yazarlar:
Sefa Dündar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1579
0
FAVORİ
1579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of secondary school mathematics teachers’ opinions on mathematics fear / Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik korkusu ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Ali Şenol
,
Sefa Dündar
,
İbrahim Kaya
, Nazan Gündüz,
Hasan Temel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2031
0
FAVORİ
2031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Fen ve Teknoloji Dersinde Matematikten Kaynaklanan Güçlükleri Giderme Yolları ve Fen-Matematik Entegrasyonunun Önemi
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Sefa Dündar
, Ali Şenol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2249
0
FAVORİ
2249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Sürecinde Beyin Dalgalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sefa Dündar
, Sinan Canan, Mehmet Bulut, Özkan Özlü, Sezgin Kaçar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.72111
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4277
1
FAVORİ
4277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Hakkında İnanışları Nedir?
Yazarlar:
Ülkü Ayvaz
,
Sefa Dündar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
International Journal of Educational Researchers
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
0
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Why Should the Mathematics History Be Used in Mathematics Education? / Matematik Tarihi Matematik Eğitiminde Neden Kullanılmalı?
Yazarlar:
Sefa Dündar
,
Mustafa Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1996
0
FAVORİ
1996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Stilleri Farklı Öğretmen Adaylarının Uzamsal Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sefa Dündar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Researchers
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusundaki Bilgi Düzeyleri, Problem Çözme Düzeyleri ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Nazan Gündüz,
Ahsen Seda Bulut
,
Sefa Dündar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323363
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1633
3
ATIF
0
FAVORİ
1633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Çözme Sürecinde Beyin Dalgalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sefa Dündar
, Sinan Canan, Mehmet Bulut, Özkan Özlü, Sezgin Kaçar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.72111
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4277
3
ATIF
1
FAVORİ
4277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat