Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Suzan Kavanoz
Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
2
TR Dizin Atıf
9
4
Yayın
2
Hakemlik
9
TR Dizin Atıf
0000-0001-7458-4684
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Kurum
Yıldız Teknik Üniversitesi
Popüler Yayınları
Kavram Karikatürlerinin Mobil Öğrenme Ortamında Ulaştırılmasının Ortaöğretimde İngilizce Deyim Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar: Hülya Gümüş,
Suzan Kavanoz
,
M. Betül Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
0
ATIF
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
English Medium Instruction Experiences of Lecturers: Evidence from Tertiary Education in Türkiye
Yazarlar:
Arzu Ekoç Özçelik
,
Suzan Kavanoz
,
Selahattin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.9.12.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
74
0
FAVORİ
74
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Öğrenmenin Üniversite Düzeyinde Temel Alan Derslerinden Birinde Uygulanmasi
Yazarlar: Burcu Varol,
Suzan Kavanoz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1052218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Karikatürlerinin Mobil Öğrenme Ortamında Ulaştırılmasının Ortaöğretimde İngilizce Deyim Öğrenmeye Etkisi
Yazarlar: Hülya Gümüş,
Suzan Kavanoz
,
M. Betül Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1968
1
FAVORİ
1968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN EXPLANATORY MIXED METHOD STUDY ON PRE-SERVICE LANGUAGE TEACHERS’ COMMUNICATION APPREHENSION TOWARDS THEIR INSTRUCTORS
Yazarlar:
Suzan Kavanoz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
172
0
FAVORİ
172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Languages' Education and Teaching
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Participatory Educational Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Yıldız Journal of Educational Research
Editör
Hakemlik
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat