Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeynel Kablan
Doç. Dr.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
32
5
Yayın
1
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülen Mesleki Gelişim Faaliyetlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hatice Bektaş
,
Zeynel Kablan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1169201
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
3
ATIF
1
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülen Mesleki Gelişim Faaliyetlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hatice Bektaş
,
Zeynel Kablan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1169201
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
1
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselere Giriş Sınavı Matematik Problemlerine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Zeynel Kablan
,
Figen Bozkus
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.800738
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5107
0
FAVORİ
5107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Buluş Yoluyla Öğrenme Yönteminin Düz Anlatım Yöntemine Kıyasla Rutin Olan ve Olmayan Problem Çözmeye Etkisi
Yazarlar:
Zeynel Kablan
, Selda Özdişçi, Ahmet Özdemir, Şeyda Özarmut, Mehmet Erçoban, Bahar Daymaz, Merve Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.360943
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3264
0
FAVORİ
3264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rutin Olmayan Problemlerle İlgili Yapılan Araştırmaların Analizi
Yazarlar:
Sibel Kaya
,
Zeynel Kablan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437652
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2694
0
FAVORİ
2694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ANLATIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNDE FARKLI DEĞERLENDİRMECİLER ARASI İLİŞKİLER
Yazarlar:
Zeynel Kablan
,
Sibel Kaya
,
Ayşe Arzu Arı
, Ahmet Küçük
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128599
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1701
0
FAVORİ
1701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülen Mesleki Gelişim Faaliyetlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hatice Bektaş
,
Zeynel Kablan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1169201
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
3
ATIF
1
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselere Giriş Sınavı Matematik Problemlerine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Zeynel Kablan
,
Figen Bozkus
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.800738
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5107
17
ATIF
0
FAVORİ
5107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Buluş Yoluyla Öğrenme Yönteminin Düz Anlatım Yöntemine Kıyasla Rutin Olan ve Olmayan Problem Çözmeye Etkisi
Yazarlar:
Zeynel Kablan
, Selda Özdişçi, Ahmet Özdemir, Şeyda Özarmut, Mehmet Erçoban, Bahar Daymaz, Merve Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.360943
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3264
2
ATIF
0
FAVORİ
3264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rutin Olmayan Problemlerle İlgili Yapılan Araştırmaların Analizi
Yazarlar:
Sibel Kaya
,
Zeynel Kablan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437652
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2694
9
ATIF
0
FAVORİ
2694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ANLATIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNDE FARKLI DEĞERLENDİRMECİLER ARASI İLİŞKİLER
Yazarlar:
Zeynel Kablan
,
Sibel Kaya
,
Ayşe Arzu Arı
, Ahmet Küçük
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128599
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1701
1
ATIF
0
FAVORİ
1701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat