Bolu Abant İzzet Baysal University Journal of Graduate School of Social Sciences
Cover Image
Submit Article Aim & Scope Author Guidelines Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
ISSN 1303-0035 | e-ISSN 2147-3064 | Period Quarterly | Founded: 2015 | Publisher Bolu Abant Izzet Baysal University |


Journal of Abant İzzet Baysal University Institute of Social Sciences is an international refreed journal and published in period of three months. Journal of Abant İzzet Baysal University Institute of Social Sciences publishing original, theoretical scientific articles which have not been published about Social Sciences is an interdisciplinary journal.

 

The journal is indexed by Ebscohost, Index Copernicus, Contemporary Science Association, Modern Language Association (MLA) and Asos Index.

Bolu Abant İzzet Baysal University Journal of Graduate School of Social Sciences

ISSN 1303-0035 | e-ISSN 2147-3064 | Period Quarterly | Founded: 2015 | Publisher Bolu Abant Izzet Baysal University |
Cover Image


Journal of Abant İzzet Baysal University Institute of Social Sciences is an international refreed journal and published in period of three months. Journal of Abant İzzet Baysal University Institute of Social Sciences publishing original, theoretical scientific articles which have not been published about Social Sciences is an interdisciplinary journal.

 

The journal is indexed by Ebscohost, Index Copernicus, Contemporary Science Association, Modern Language Association (MLA) and Asos Index.

2019 Kış Last Issue
Volume 19 - Issue 4 - Dec 31, 2019
  1. TÜRK DEVLETLERİNDE DOĞRUDAN YABANCI YATIRIM VE EKONOMİK BÜYÜME İLİŞKİSİ
    Pages 865 - 886
    İbrahim Külünk
  2. BRICS-T ÜLKELERİNDE ÜLKE RİSKİNİN HİSSE SENEDİ RİSK PRİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
    Pages 887 - 910
    Yusuf Demir , Nuray Terzi
  3. SEZGİSEL VE METASEZGİSEL YÖNTEMLERİN GEZGİN SATICI PROBLEMİ ÇÖZÜM PERFORMANSLARININ KIYASLANMASI
    Pages 911 - 932
    YUSUF ŞAHİN
  4. ORGANİK ÜRÜNLERDE TÜKETİCİ TUTUMUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE SATIN ALMA TÜRLERİ: GÜMÜŞHANE İLİ ÖRNEĞİ
    Pages 933 - 956
    İbrahim AVCI , Salih YILDIZ
  5. LİDERLİĞİN KARANLIK YÜZÜ VE ÇALIŞANLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ
    Pages 957 - 980
    Soner Tülemez , Muhsin Halis
  6. SVOD MARKALARININ TWİTTER ÜZERİNDEKİ İLETİŞİMLERİ: NETFLIX’TEN BLUTV’YE
    Pages 981 - 996
    Mehmet Yalçın Parmaksız , Ebru Enginkaya
  7. MARKA VE GENEL HİZMET DEĞERİ OLUŞUMUNDA İŞGÖREN GEREKSİNİMLERİNİN ÖNEMİ: BOLU OTEL İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
    Pages 997 - 1016
    Rahmi YÜCEL , İlhan KESKİN , İsa BAYHAN
  8. TÜRKİYE FUTBOL STADYUMLARI DOLULUK ORANLARININ ANALİZİ ve ÖRNEK GELİR YÖNETİMİ UYGULAMALARI
    Pages 1017 - 1041
    Melike Meterelliyoz Kuyzu , Süleyman Lökçü
  9. AHP TABANLI VIKOR YÖNTEMİYLE OPTİMUM STADYUM KURULUŞ YERİNİN BELİRLENMESİ: BOLU İLİ ÖRNEĞİ
    Pages 1043 - 1067
    Gökhan Eğilmez , Mehmet Selami Yıldız , Abdulhamit Eş
  10. YAPISAL KIRILMALAR EŞLİĞİNDE DÖVİZ KURU OYNAKLIĞI İLE TÜRKİYE’NİN SEKTÖREL DIŞ TİCARETİ ARASINDAKİ ETKİLEŞİM
    Pages 1069 - 1095
    Gökhan ÖZKUL , Ayşe ÖZTÜRK
  11. BİR KAMU DİPLOMASİSİ UYGULAMASI OLARAK AKSARAY ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİNDE TÜRKİYE’NİN ULUSLARARASI ÖĞRENCİ KABULÜ
    Pages 1097 - 1121
    Mehmet Öztürk
  12. MERKEZ-ÇEVRE İLİŞKİLERİNDEKİ DÖNÜŞÜMÜ KARŞILAŞTIRMALI KAMU YÖNETİMİ ÇALIŞMALARI ÜZERİNDEN ANLAMAK
    Pages 1123 - 1142
    Recep Fedai
  13. TURİST REHBERLERİNİN PERFORMANSINA ve ETİK DAVRANIŞLARINA YÖNELİK TURİST ALGILARININ İNCELENMESİ
    Pages 1143 - 1168
    Zeynep ÇOKAL
  14. KURUMSAL MARKALAR AÇISINDAN KRİZ İLETİŞİMİNİN ÖNEMİ: PINAR KRİZİ ÖRNEĞİ
    Pages 1169 - 1188
    Ali Fikret AYDIN
  15. ATAERKİL SÖYLEMİN MEDYADAKİ İZDÜŞÜMÜ: RİNSO REKLAM FİLMİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
    Pages 1189 - 1206
    Gülsüm HEKİMOĞLU
Indexes and Platforms