Yıldırım YILDIRIM Doç. Dr. Düzce Üniversitesi Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu
Yayın 12 Atıf 2 Hakemlik 24
12 Yayın
2 Atıf
24 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Tüketici Davranışları Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi yenilik yönetimi pazarlama yeniliği ürün yeniliği endüstri 4.0

Kurum

Düzce Üniversitesi Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu

Popüler Yayınları

Konaklama İşletmelerinde Rekabet Avantajı Kaynakları: Bodrum Örneği
Yazarlar: Yıldırım YILDIRIM , Hakan ÇAKIRLI
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.673061
ATIF 0 FAVORİ 1

0

ATIF

1

FAVORİ

Yayınlar

Konaklama İşletmelerinde Rekabet Avantajı Kaynakları: Bodrum Örneği
Yazarlar: Yıldırım YILDIRIM , Hakan ÇAKIRLI
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.673061
ATIF 0 FAVORİ 1

0

ATIF

1

FAVORİ
Farkli Disiplinlerde Endüstri 4.0
DOI: 10.26466/opus.624938
ATIF 0 FAVORİ 0

0

ATIF

0

FAVORİ
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.