Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cover Image
e-ISSN 2536-4758 | Period Quarterly | Founded: 1986 | Publisher Hacettepe University | http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/

 ÖZEL SAYI DUYURUSU

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020 yılında "e-Assessment: International Perspectives" başlıklı bir özel sayı çıkarmayı planlamaktadır. Özel Sayı çağrısına ulaşmak için tıklayınız.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisine gönderilen ve kabul edilen makaleler, intihal tarama programlarından geçirilerek ve yazarlar tarafından imzalanmış Yazar Garanti ve Yükümlülük Formu alınarak yayımlanmaktadır. Makalelerin tüm sorumlulukları yazarlara aittir. İntihal tarama programları, farklı dillerde yazılmış metinlerdeki örtüşmeleri tespit edememektedir.

 

 Dergimizin yeni yayın politikasına göre bundan sonra yayınlanacak olan sayılarda ağırlıklı olarak İngilizce makalelere öncelik verilecektir.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2019 yılı 34. cilt 1. Sayısı yayımlanmıştır.

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2536-4758 | Period Quarterly | Founded: 1986 | Publisher Hacettepe University | http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/
Cover Image

288.888

838.280

 ÖZEL SAYI DUYURUSU

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020 yılında "e-Assessment: International Perspectives" başlıklı bir özel sayı çıkarmayı planlamaktadır. Özel Sayı çağrısına ulaşmak için tıklayınız.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisine gönderilen ve kabul edilen makaleler, intihal tarama programlarından geçirilerek ve yazarlar tarafından imzalanmış Yazar Garanti ve Yükümlülük Formu alınarak yayımlanmaktadır. Makalelerin tüm sorumlulukları yazarlara aittir. İntihal tarama programları, farklı dillerde yazılmış metinlerdeki örtüşmeleri tespit edememektedir.

 

 Dergimizin yeni yayın politikasına göre bundan sonra yayınlanacak olan sayılarda ağırlıklı olarak İngilizce makalelere öncelik verilecektir.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2019 yılı 34. cilt 1. Sayısı yayımlanmıştır.

Hacettepe University Journal of Education Last Issue
Volume 34 - Issue 2 - Apr 2019
  1. Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerinde Sosyal, Psikolojik Etkisi ve Öğretmenlerin Öğretim Programı Uygulamalarına Yansıması
    Pages 304 - 323
    Abdullah ÇETİN, Serkan ÜNSAL
  2. Disiplinler Arası Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Konusundaki Gelişimlerine Etkisi
    Pages 324 - 357
    Ayşe AYTAR, Tuncay ÖZSEVGEÇ
  3. Üniversite Öğrencilerinde Öz-yeterlilik ve Stresle Başa Çıkma Stratejilerinin Bilişsel Esnekliği Yordama Düzeyleri
    Pages 358 - 371
    Betül Gökçen DOĞAN LAÇİN, İlhan YALÇIN
  4. The Role of Teacher’s Feedback in Physical Education: Motivational Climate as Mediator
    Pages 372 - 386
    Gökçe ERTURAN İLKER, Hülya AŞÇI
  5. STEM’e Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 387 - 401
    Hasan ÖZCAN, Esra KOCA
  6. The Measurement Invariance of University Students’ Ratings of Instruction
    Pages 402 - 417
    İlker KALENDER, Giray BERBEROĞLU
  7. Polish Adaptation of the ESSBS School-Burnout Scale: Pilot Study Results
    Pages 418 - 433
    Katarzyna TOMASZEK, Agnieszka MUCHACKA-CYMERMAN
  8. Second Life Oyununun Sosyal Bilgiler Öğretiminde Deneyimsel Öğrenmeye Yönelik Bir Model Olarak Kullanılması
    Pages 434 - 459
    Mustafa ERTÜRK, Güzin ŞAHİN
  9. Fosilleşmiş Ünsüzlerin Bilgisayar Destekli ve Animasyonlu Malzemelerle Rehabilitasyonu
    Pages 460 - 472
    Mustafa Naci KAYAOĞLU
  10. Effects of Item Pool Characteristics on Ability Estimate and Item Pool Utilization: A Simulation Study
    Pages 473 - 486
    Nagihan BOZTUNÇ ÖZTÜRK, Melek Gülşah ŞAHİN
  11. Effectiveness of Video Modeling in Teaching Following Public Direction Signs for Students with Autism Spectrum Disorders
    Pages 487 - 504
    Seray OLÇAY GÜL, Sezgin VURAN, Akın GÖNEN, Gökhan USLUCAN, Hasan Can KAYHAN
  12. Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışı ve Öğrenci Başarıları Üzerine Bir Çalışma
    Pages 505 - 523
    Seva DEMİRÖZ, Yüksel KAVAK
  13. Karadeniz Bölgesi’ndeki Bazı Yerel Sosyobilimsel Konularda Öğrencilerin İnformal Muhakemelerinin Belirlenmesi: HES, Organik Çay ve Yeşil Yol Projesi
    Pages 524 - 540
    Şengül ATASOY, Ahmet TEKBIYIK, Osman Şinasi YÜCA
  14. Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Tamamlayıcı Ölçme-Değerlendirme Tekniklerine Yönelik Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi
    Pages 541 - 564
    Vural TÜNKLER, Cemal GÜVEN
  15. Alan Ölçmenin Basamaklı Öğretim Yöntemiyle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
    Pages 565 - 585
    Züleyha YILDIRIM YAKAR, Mustafa ALBAYRAK