Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Kumaş
Dr. Öğr. Üyesi
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
13
11
Yayın
7
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-2898-9477
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Eğitim Programları ve Öğretim
Fizik Eğitimi
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fizik Öğretiminde Yaşanılan Problemlerin Fizik Zümre Toplantıları ve Öğretmen Görüşleri ile Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
0
ATIF
1
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hibrit Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimsel Uygulamalara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
,
Sabri Kan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1038137
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
3
ATIF
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measurement-evaluation applications of context-based activities in hybrid learning environments
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1111886
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
3
ATIF
1
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Bağlam Temelli Öğrenme Yöntemine Dayalı Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Sabri Kan
,
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1335286
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
0
ATIF
1
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrenci Merkezli Fizik Öğretimi için Dijital Eğitim Araçları: Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Uygulamaları
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
173
0
FAVORİ
173
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse Destekli Fen Eğitimi
Yazarlar:
Sabri Kan
,
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1242079
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
0
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Ortamlarda İşbirlikli Gruplarda Fen Bilimleri Öğretimi
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hibrit Öğrenme Ortamlarında Probleme Dayalı Etkinliklerin Ölçme-Değerlendirme Uygulamaları
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1242812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
0
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Bağlam Temelli Öğrenme Yöntemine Dayalı Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Sabri Kan
,
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1335286
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
1
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBA Fizik Uygulamalarının K-12 Öğrencilerinin Fen Bilimleri Alan Becerileri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1310293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE HİBRİT EĞİTİM KAPSAMINDA AKTİF ÖĞRENME ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1100907
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measurement-evaluation applications of context-based activities in hybrid learning environments
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1111886
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
1
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Alanını Seçen Öğrencilerin Alan Seçimlerine Etki Eden Faktörler, Süreçte Yaşadıkları Sıkıntılar ve Beklentileri
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1073265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hibrit Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimsel Uygulamalara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
,
Sabri Kan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1038137
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik Öğretiminde Yaşanılan Problemlerin Fizik Zümre Toplantıları ve Öğretmen Görüşleri ile Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
738
1
FAVORİ
738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Çevrimiçi Ortamlarda İşbirlikli Gruplarda Fen Bilimleri Öğretimi
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
1
ATIF
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE HİBRİT EĞİTİM KAPSAMINDA AKTİF ÖĞRENME ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1100907
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
5
ATIF
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measurement-evaluation applications of context-based activities in hybrid learning environments
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1111886
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
3
ATIF
1
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Alanını Seçen Öğrencilerin Alan Seçimlerine Etki Eden Faktörler, Süreçte Yaşadıkları Sıkıntılar ve Beklentileri
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1073265
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
1
ATIF
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hibrit Eğitim Sürecinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğretimsel Uygulamalara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Kumaş
,
Sabri Kan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1038137
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
3
ATIF
1
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat