Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aytunga Oğuz
Prof. Dr.
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
25
5
Yayın
8
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI İLE ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ*
Yazarlar:
Aytunga Oğuz
, Damla Kutlu Kalender
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.319267
ATIF
21
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2584
21
ATIF
1
FAVORİ
2584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çevrimiçi Uygulanan Senaryo Temelli Öğrenme Modelinin Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Yazma Motivasyonuna ve Özyeterlik İnancına Etkisi
Yazarlar:
Burcu Karafil
,
Aytunga Oğuz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.1417707
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
104
0
FAVORİ
104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beden Eğitimi ve Oyun Öğretim Programının Uygulanmasına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Kerem İçel
,
Aytunga Oğuz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1304261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Bağlılıkları
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Aytunga Oğuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.915003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ YÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burcu Karafil
,
Aytunga Oğuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
0
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI İLE ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ*
Yazarlar:
Aytunga Oğuz
, Damla Kutlu Kalender
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.319267
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2584
1
FAVORİ
2584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Kurul Üyeliği
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Yayınlar
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Bağlılıkları
Yazarlar:
Akın Karakuyu
,
Aytunga Oğuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.915003
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
4
ATIF
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI İLE ÖZ YETERLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ*
Yazarlar:
Aytunga Oğuz
, Damla Kutlu Kalender
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.319267
ATIF
21
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2584
21
ATIF
1
FAVORİ
2584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat