Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Berrin Özkanal
Doç. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
2
7
Yayın
19
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kurumsal İletişim
İletişim
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
AN EXAMINATION OF PERCEPTIONS REGARDING ONLINE STUDENT COMMUNITIES: A METAPHORICAL ANALYSIS FOR LEARNERS AND GRADUATES OF OPEN EDUCATION SYSTEMS
Yazarlar:
Ozden Candemir
,
Berrin Ozkanal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1375625
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
147
0
ATIF
1
FAVORİ
147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrenme yönetim sistemlerinin (ÖYS) yeniliğin yayılımı kuramı çerçevesinde incelenmesi: Anadolu Üniversitesi tezsiz yüksek lisans öğrenci görüşlerine ilişkin bir araştırma
Yazarlar:
Rezan Özgökçe Koç
,
Berrin Özkanal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1294098
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12
0
FAVORİ
12
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AN EXAMINATION OF PERCEPTIONS REGARDING ONLINE STUDENT COMMUNITIES: A METAPHORICAL ANALYSIS FOR LEARNERS AND GRADUATES OF OPEN EDUCATION SYSTEMS
Yazarlar:
Ozden Candemir
,
Berrin Ozkanal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1375625
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
147
1
FAVORİ
147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DIGITAL BURNOUT IN DISTANCE EDUCATION PROCESS: INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL TEACHERS' OPINIONS
Yazarlar:
Berrin Özkanal
, Raziye Ezgi Karataşlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1353517
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerin Medya Zenginliği Kuramı Çerçevesinde Değerlendirilmesi: AKADEMA Örneği
Yazarlar:
Tevfik Fikret Koloğlu
,
Berrin Özkanal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1247861
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOBİ’LERDE KURUMSAL İLETİŞİM UYGULAMALARI: ESKİŞEHİR’DEKİ KOBİ’LERE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Berrin Özkanal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal
DOI: 10.17064/iuifd.333156
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2130
0
FAVORİ
2130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİMDE AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME YÖNTEMİ İLE İLETİŞİM EĞİTİMİ ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER
Yazarlar:
Berrin Özkanal
,
Aydın Ziya Özgür
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Selçuk İletişim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4086
0
FAVORİ
4086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK KURUMSAL ETKİNLİKLER: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Berrin Özkanal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/akademia.v3i3.1005000215
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1719
0
FAVORİ
1719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erciyes İletişim Dergisi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi | Istanbul University Faculty of Communication Journal
Journal of Advanced Education Studies
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Selçuk İletişim
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Yayınlar
DIGITAL BURNOUT IN DISTANCE EDUCATION PROCESS: INVESTIGATION OF SECONDARY SCHOOL TEACHERS' OPINIONS
Yazarlar:
Berrin Özkanal
, Raziye Ezgi Karataşlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1353517
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
2
ATIF
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat