avatar
Cemile Tokgöz Doç. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 6
5 Yayın
13 Hakemlik
6 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Sosyal Medya Çalışmaları Transmedya Yeni İletişim Teknolojileri Yeni Medya Sosyal medya konumsal medya bilişim toplumu dijital oyunlar sosyal medyanın ekonomi politiği sosyal medyada benlik sunumu dijital hikaye anlatıcılığı dijital hafıza mobil teknolojiler dijital gözetim

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

COVID-19 İle Mücadelede Konumsal Gözetimin Kurumsallaşması
Yayın Bilgisi: 2020 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.739277
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2137

4

2

2137

Kimlik Ve Bellek Ekseninde Sosyal Medya Anlatıları
Yayın Bilgisi: 2017 , Intermedia International E-journal
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1949

0

1

1949

TRANSMEDYA, KOLEKTİF ANLATI VE KENT: POKÉMON GO ÖRNEĞİ
Yazarlar: Cemile Tokgöz , Burak Polat
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1414

0

1

1414

Konum Tabanlı Mobil Oyunlarda Oyun Emeğinin Metalaşması ve Hibrit Mekânın Toplumsal Üretimi
Yayın Bilgisi: 2019 , Moment Dergi
DOI: 10.17572//mj2019.1.176198
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2122

1

1

2122

Yayınlar

COVID-19 İle Mücadelede Konumsal Gözetimin Kurumsallaşması
Yayın Bilgisi: 2020 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.739277
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2137

2

2137

Konum Tabanlı Mobil Oyunlarda Oyun Emeğinin Metalaşması ve Hibrit Mekânın Toplumsal Üretimi
Yayın Bilgisi: 2019 , Moment Dergi
DOI: 10.17572//mj2019.1.176198
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2122

1

2122

0

3190

1

1414

Kimlik Ve Bellek Ekseninde Sosyal Medya Anlatıları
Yayın Bilgisi: 2017 , Intermedia International E-journal
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1949

1

1949

Yayınlar

COVID-19 İle Mücadelede Konumsal Gözetimin Kurumsallaşması
Yayın Bilgisi: 2020 , Kültür ve İletişim
DOI: 10.18691/kulturveiletisim.739277
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2137

4

2

2137

Konum Tabanlı Mobil Oyunlarda Oyun Emeğinin Metalaşması ve Hibrit Mekânın Toplumsal Üretimi
Yayın Bilgisi: 2019 , Moment Dergi
DOI: 10.17572//mj2019.1.176198
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2122

1

1

2122

1

0

3190

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.