Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burcu Gürkan Ercan
Doç. Dr.
HASAN KALYONCU UNIVERSITY
Yayın
7
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
12
7
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0003-3942-6407
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HASAN KALYONCU UNIVERSITY
Yayınlar
The Effect of A Social Studies Course Supported by Stories on Critical and Empathetic Thinking Skills
Yazarlar:
Burcu Gürkan
,
Sakine Hakkoymaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1055234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
90
0
FAVORİ
90
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Transdisciplinary Integrated Curriculum: An Analysis of Teacher Experiences through a Design Model within the Framework of IB-PYP
Yazarlar:
Burcu Gürkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.10.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1957
0
FAVORİ
1957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zamanın ve Mesafenin Ötesinde Öğrenme Çabası: Sınıf Öğretmenliği Uzaktan Eğitim Sisteminin CIPP Modeli Açısından Katılımcı Odaklı Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burcu Gürkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.770192
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
977
0
FAVORİ
977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Disiplinler Arası Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapılarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burcu Gürkan
,
Nuri Can Aksoy
,
Nurgül Erbağcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.664931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
0
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim öğretmenlerinin algı ve deneyimlerine göre vatandaşlık eğitimini etkileyen faktörler
Yazarlar:
Burcu Gürkan
, Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.592720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Pre-Service and In-Service Teachers’ Perceptions of Teacher Quality in Turkey
Yazarlar:
Görsev Sönmez Boran
,
Burcu Gürkan
,
Nuri Can Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.576151
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Adaylarının Bireysel Farklılıklara Dayalı Öğretimi Tasarlama ve Uygulama Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Burcu Gürkan
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Transdisciplinary Integrated Curriculum: An Analysis of Teacher Experiences through a Design Model within the Framework of IB-PYP
Yazarlar:
Burcu Gürkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.10.8.1
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1957
3
ATIF
0
FAVORİ
1957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim öğretmenlerinin algı ve deneyimlerine göre vatandaşlık eğitimini etkileyen faktörler
Yazarlar:
Burcu Gürkan
, Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.592720
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
3
ATIF
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Pre-Service and In-Service Teachers’ Perceptions of Teacher Quality in Turkey
Yazarlar:
Görsev Sönmez Boran
,
Burcu Gürkan
,
Nuri Can Aksoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.576151
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
2
ATIF
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat