Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nilgün Günbaş
Dr. Öğr. Üyesi
Kafkas Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
16
8
Yayın
4
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0003-2578-3083
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Kafkas Üniversitesi
Popüler Yayınları
Covid-19 Pandemi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimle İlgili İlkokul Öğrenci Velilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Meral Gözüküçük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.789705
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
13
ATIF
2
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Hilal Yıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.478788
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
3
ATIF
1
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Algoritma ve Programlama Dersinin Matematik Öğretmen Adayları Perspektifinden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Şükrü İlgün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1298139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PRE-SERVICE PRIMARY TEACHERS’ TPACK IMPROVEMENT THROUGH LISTENING ACTIVITIES: DESIGN, OBSERVE AND EVALUATE
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Meral Gözüküçük
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1136943
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service teachers’ approaches to designing technology-based activities in anchored instruction framework
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.973076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim bilişim ağı (EBA) içeriklerinde yer alan dijital matematik oyunlarının Bloom taksonomisine göre incelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Ayşe Nur Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1009879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimle İlgili İlkokul Öğrenci Velilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Meral Gözüküçük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.789705
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
2
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Hilal Yıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.478788
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
1
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
USING FLIPPED CLASSROOM APPROACH IN COMPUTERIZED ACCOUNTING EDUCATION
Yazarlar:
Murat Serçemeli
,
Nilgün Günbaş
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
DOI: 10.31460/mbdd.402686
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Are We Measuring Teachers’ Attitudes towards Computers in Detail?: Adaptation of a Questionnaire into Turkish Culture
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Özden Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.307973
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1908
0
FAVORİ
1908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
International Journal of Assessment Tools in Education
International Online Journal of Primary Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Pre-service teachers’ approaches to designing technology-based activities in anchored instruction framework
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.973076
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
2
ATIF
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim bilişim ağı (EBA) içeriklerinde yer alan dijital matematik oyunlarının Bloom taksonomisine göre incelenmesi
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Ayşe Nur Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1009879
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1122
5
ATIF
0
FAVORİ
1122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Yürütülen Uzaktan Eğitimle İlgili İlkokul Öğrenci Velilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Meral Gözüküçük
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.789705
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
13
ATIF
2
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretim Programı Dersinde Edmodo Sosyal Paylaşım Platformunun Kullanımı: Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Hilal Yıldız
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.478788
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
3
ATIF
1
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
USING FLIPPED CLASSROOM APPROACH IN COMPUTERIZED ACCOUNTING EDUCATION
Yazarlar:
Murat Serçemeli
,
Nilgün Günbaş
,
Özlem Baydaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
DOI: 10.31460/mbdd.402686
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
3
ATIF
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Are We Measuring Teachers’ Attitudes towards Computers in Detail?: Adaptation of a Questionnaire into Turkish Culture
Yazarlar:
Nilgün Günbaş
,
Özden Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.307973
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1908
1
ATIF
0
FAVORİ
1908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat