Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hasan Sağlamel
Hasan Sağlamel
Dr.
Karadeniz Technical University
Yayın
3
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
2
3
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-0707-4577
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Eğitim
Yükseköğretim Çalışmaları
Kurum
Karadeniz Technical University
Yayınlar
Unraveling college students’ conceptualisation of emergency remote teaching: A metaphor analysis
Yazarlar:
Hasan Sağlamel
,
Şakire Erbay Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034422
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
0
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geribildirim Alanların Psikolojisinin İncelenmesi: Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Kişiler Örneği
Yazarlar:
M. Zeki Çıraklı
,
Hasan Sağlamel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.772194
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
0
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What Language Change Tells Us: The Amish Case
Yazarlar:
Hasan Sağlamel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Narrative And Language Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Narrative And Language Studies
Editörlük
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü , Dil Editörü
Hakemlik
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Unraveling college students’ conceptualisation of emergency remote teaching: A metaphor analysis
Yazarlar:
Hasan Sağlamel
,
Şakire Erbay Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034422
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
4
ATIF
0
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat