Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halil İbrahim Yalın
Prof. Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
5
4
Yayın
1
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Denetim Odağına Göre Uyarlanmış 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.382522
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2295
5
ATIF
2
FAVORİ
2295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENCİLERİN DÜŞÜNME STİLLERİNE GÖRE DÜZENLENMİŞ FARKLI ETKİLEŞİM TASARIMLARININ AKADEMİK BAŞARI VE GÜDÜLENMEYE ETKİSİ
Yazarlar:
Erhan Güneş
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4676
0
ATIF
1
FAVORİ
4676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çevrimiçi Ders Süreçlerinde Farklı Konumlandırılan Benzeşimlerin Öğrencinin Akademik Başarısına ve Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Yakup Yılmaz
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Denetim Odağına Göre Uyarlanmış 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.382522
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2295
2
FAVORİ
2295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENCİLERİN DÜŞÜNME STİLLERİNE GÖRE DÜZENLENMİŞ FARKLI ETKİLEŞİM TASARIMLARININ AKADEMİK BAŞARI VE GÜDÜLENMEYE ETKİSİ
Yazarlar:
Erhan Güneş
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4676
1
FAVORİ
4676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOKRATİK DİYALOGDAN GÜNÜMÜZE YANSITMA VE YANSITICI SORULAR
Yazarlar:
Bilal Atasoy
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1849
0
FAVORİ
1849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Gazi Sağlık Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Denetim Odağına Göre Uyarlanmış 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.382522
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2295
5
ATIF
2
FAVORİ
2295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat