Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakkı Bağcı
Doç. Dr.
Sakarya Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
14
17
Yayın
13
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Sakarya Üniversitesi
Popüler Yayınları
Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Denetim Odağına Göre Uyarlanmış 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.382522
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
6
ATIF
2
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Programında Eğitim Veren Öğretim Elemanlarının Animasyon Eğitimi Üzerine Düşünce ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
, Ersin Başaran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
0
ATIF
2
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN BİLGİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARININ İŞ TATMİNİNE ETKİSİ: BİR SAHA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ömer Özişli
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1141774
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
1
ATIF
2
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Adaylarının Öğretme-Öğrenme Anlayışları İle Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
0
ATIF
1
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Çevrimiçi Oyun Tercihleri ile Çevrimiçi Oyun Oynama Bozuklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Ebru Albayrak Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.872685
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
3
ATIF
1
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Algılanan Sosyalleşme Düzeyinin Bilgi Paylaşma Davranışına Etkisi
Yazarlar:
Büşra Yılmaz
,
Hatice Hazal İlgar
,
Neziha Ekinci
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1387495
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service English Language Teachers’ 21st Century Skills: A Mixed-methods Study on Digital Literacy
Yazarlar:
Cihat Atar
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1254377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Homework Process on Academic Procrastination Behavior in Higher Education
Yazarlar:
Onur İşbulan
,
Emre Çam
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1253489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1498
0
FAVORİ
1498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN BİLGİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARININ İŞ TATMİNİNE ETKİSİ: BİR SAHA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ömer Özişli
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1141774
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
2
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Çevrimiçi Oyun Tercihleri ile Çevrimiçi Oyun Oynama Bozuklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Ebru Albayrak Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.872685
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
1
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşlukları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Onur Bilici
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
0
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kod Bloklarıyla Makine Öğrenimine Yönelik Öğrenci Görüşleri ve Kullanılan Platformun Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Öznur Ayazoğlu
,
Esra Soylu
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.803708
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
0
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Yasin Üngören
,
Mehmet Barış Horzum
,
İlker Ünsal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Alışkanlıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.553326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Pre-Service English Teachers’ Self-Efficacy in Web Pedagogical Content Knowledge
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Cihat Atar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.591804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon Programında Eğitim Veren Öğretim Elemanlarının Animasyon Eğitimi Üzerine Düşünce ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
, Ersin Başaran
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
2
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Digital Addiction of University Students through Diverse Variables: Example of Vocational School
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.546326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Adaylarının Öğretme-Öğrenme Anlayışları İle Teknopedagojik Eğitim Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
1
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmeni Adaylarının Sosyal Ağları Öğrenme ve Öğretme Amaçlı Kabul ve Kullanımı
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Cihat Atar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.428285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
910
0
FAVORİ
910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEDYA OKURYAZARLIĞI EĞİTİMİ VE İLETİŞİM ÖĞRENCİLERİ: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ekmel Geçer,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1353
0
FAVORİ
1353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Denetim Odağına Göre Uyarlanmış 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.382522
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
2
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Odaklı Yüksekokul ve Fakülte Öğrencilerinin Problemli Cep Telefonu Kullanım Durumları
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Ahmet Naci Çoklar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
Journal of Computer and Education Research
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Editörlük
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Kafkas Journal of Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sosyal Sağlık Dergisi
Yayınlar
Pre-service English Language Teachers’ 21st Century Skills: A Mixed-methods Study on Digital Literacy
Yazarlar:
Cihat Atar
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1254377
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
1
ATIF
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN BİLGİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMLARININ İŞ TATMİNİNE ETKİSİ: BİR SAHA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ömer Özişli
,
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1141774
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
459
1
ATIF
2
FAVORİ
459
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Çevrimiçi Oyun Tercihleri ile Çevrimiçi Oyun Oynama Bozuklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Ebru Albayrak Özer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.872685
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
982
3
ATIF
1
FAVORİ
982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Alışkanlıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.553326
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1135
1
ATIF
0
FAVORİ
1135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Pre-Service English Teachers’ Self-Efficacy in Web Pedagogical Content Knowledge
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Cihat Atar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.591804
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
1
ATIF
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Digital Addiction of University Students through Diverse Variables: Example of Vocational School
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.546326
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
1
ATIF
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenme Ortamında Denetim Odağına Göre Uyarlanmış 5E Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Hakkı Bağcı
,
Halil İbrahim Yalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.382522
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2435
6
ATIF
2
FAVORİ
2435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat