Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Cihat Atar Doç. Dr. YILDIZ TECHNICAL UNIVERSITY
Yayın 10 Hakemlik 45 CrossRef Atıf 8 TR Dizin Atıf 4
10 Yayın
45 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İkinci Bir Dil Olarak İngilizce

Kurum

YILDIZ TECHNICAL UNIVERSITY

Yayınlar

0

618

0

622

0

2601

0

857

0

680

Wait-time in Material and Classroom Context Modes
Yazarlar: Nadia Saeed M Alsaadi, Cihat Atar
DOI: 10.33200/ijcer.542495
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2394

0

2394

0

918

Should We Teach Pronunciation Explicitly in L2/EFL Classrooms?
Yazarlar: Cihat Atar
DOI: 10.33200/ijcer.486044
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2461

0

2461

0

1112

KONUŞMA ÇÖZÜMLEMESİ VE UYGULAMALI DİL BİLİM
Yazarlar: Cihat Atar
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3948

0

3948

Yayınlar

1

0

618

1

0

622

1

0

857

1

0

680

Wait-time in Material and Classroom Context Modes
Yazarlar: Nadia Saeed M Alsaadi, Cihat Atar
DOI: 10.33200/ijcer.542495
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2394

3

0

2394

Should We Teach Pronunciation Explicitly in L2/EFL Classrooms?
Yazarlar: Cihat Atar
DOI: 10.33200/ijcer.486044
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2461

1

0

2461

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.