Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eylem Eroğlu
Doç. Dr.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
9
8
Yayın
6
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0003-1487-1264
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Eğitim
Kurum
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Eylem Eroğlu Doğan
, Recep Ekinci,
Doğan Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.644449
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
1
ATIF
1
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitapları ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Eylem Eroğlu Doğan
,
Recep Ekinci
, Doğan Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.734864
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2956
12
ATIF
1
FAVORİ
2956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ünite Sonu Değerlendirme, MEB Örnek ve 2022 LGS Sorularının Fen Bilimleri Dersi 8. Sınıf Kazanımlarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Öznur Sözeri
,
Eylem Eroğlu
,
Recep Ekinci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1353962
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
238
0
FAVORİ
238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN STEM UYGULAMALARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: BİR META ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Beyhan Gümüş
,
Eylem Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1259577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Using Model and Augmented Reality Technology on Students’ Science Achievement, Motivation, and Interest Levels
Yazarlar:
Şeyma Nur Sivri
,
Eylem Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1123204
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
192
0
FAVORİ
192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimsel Okuryazarlık Beceri Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi / Evaluation of Scientific Literacy Skill Levels of Science Teachers in Terms of Different Variables
Yazarlar:
Deniz Göktepe
,
Eylem Eroğlu Doğan
,
Doğan Doğan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1058046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Eylem Eroğlu Doğan
, Recep Ekinci,
Doğan Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.644449
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
1
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitapları ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Eylem Eroğlu Doğan
,
Recep Ekinci
, Doğan Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.734864
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2956
1
FAVORİ
2956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE 2010-2017 YILLARI ARASINDA FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALINDA YAPILMIŞ OLAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ
Yazarlar:
Sevde Köseoğlu
,
Eylem Eroğlu Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.654747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyolog ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumları ve Bilgi Düzeyleri
Yazarlar:
Eylem Eroğlu Doğan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Akıllı Tahta Kullanımının ve Etkinlik Temelli Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarısına, Fene ve Çevreye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Eylem Eroğlu Doğan
, Recep Ekinci,
Doğan Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.644449
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
1
ATIF
1
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitapları ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Eylem Eroğlu Doğan
,
Recep Ekinci
, Doğan Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.734864
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2956
12
ATIF
1
FAVORİ
2956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE 2010-2017 YILLARI ARASINDA FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALINDA YAPILMIŞ OLAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN ANALİZİ
Yazarlar:
Sevde Köseoğlu
,
Eylem Eroğlu Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.654747
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
9
ATIF
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat