Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammed Özgür Yaşar
Dr. Öğretim Görevlisi
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY
Yayın
4
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
8
4
Yayın
2
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
0000-0002-7167-2192
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Kurum
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Can MOOCs Promote EFL Learners’ English Communication Skills?
Yazarlar:
Muhammed Özgür Yaşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Language and Technology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1669
0
ATIF
1
FAVORİ
1669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
CAN SELF-MADE VIDEOS PROMOTE L2 SPEAKING SKILLS IN A MOOC-BASED FLIPPED CLASSROOM MODEL?
Yazarlar:
Muhammed Ozgur Yasar
,
Enisa Mede
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1570286
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
187
0
FAVORİ
187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Empowering Pre-Service English Language Teachers: The Impact of Scenario-Based SRL Training on Self-Regulated Learning and Teaching Self-Efficacy
Yazarlar:
Muhammed Özgür Yaşar
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Language Research
DOI: 10.51726/jlr.1663142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
128
0
FAVORİ
128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A MOOC-based Flipped Classroom Model: Reflecting on pre-service English language teachers’ experience and perceptions
Yazarlar:
Muhammed Özgür Yaşar
,
Mustafa Polat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.81.8.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Can MOOCs Promote EFL Learners’ English Communication Skills?
Yazarlar:
Muhammed Özgür Yaşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Language and Technology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1669
1
FAVORİ
1669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Language Research
Language and Technology
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Distance Education
Hakemlik
Disiplinler Arası Dil Araştırmaları
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
A MOOC-based Flipped Classroom Model: Reflecting on pre-service English language teachers’ experience and perceptions
Yazarlar:
Muhammed Özgür Yaşar
,
Mustafa Polat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.81.8.4
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
8
ATIF
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat