Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serap Akbaba Dağ
Dr. Öğr. Üyesi
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
11
9
Yayın
5
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Okul Öncesi Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir ve Kesir Öğretim Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3454
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2483
0
ATIF
1
FAVORİ
2483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersi Öğrenme Etkinliklerine Yönelik Yeterlikleri
Yazarlar:
Onur Selahattin Kalın
,
Serap Akbaba Dağ
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.71272/debder.1705088
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
89
0
FAVORİ
89
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çocukların Uzunluk Modelleri Kullanılarak Sorulan Sorulara Verdikleri Cevapların İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Nurdan Korkmaz
,
Serap Akbaba Dağ
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1456289
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmeni adaylarının web 2.0 araçlarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
,
Handan Kılıç Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1381180
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
863
0
FAVORİ
863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kendiliğinden Çokluğa Odaklanma: Literatüre Genel Bir Bakış
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.55008/te-ad.1372718
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
296
0
FAVORİ
296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adayları İle Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnformal Öğrenme Şekillerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Serap Akbaba Dağ
,
Handan Kılıç Şahin
,
Sevinç Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.595405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
0
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir ve Kesir Öğretim Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3454
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2483
1
FAVORİ
2483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerle Çıkarma İşlemine Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
,
Handan Kılıç Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mikro Öğretim Ders İmecesi Uygulaması İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.471645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2790
0
FAVORİ
2790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Pre-Service Primary School Teachers' Experiences in the Idea of Transitivity / Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Geçişlilik Düşüncesi İle İlgili Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Furkan Demir
,
Serap Akbaba Dağ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
0
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Kastamonu Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf öğretmeni adaylarının web 2.0 araçlarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
,
Handan Kılıç Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1381180
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
863
1
ATIF
0
FAVORİ
863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmeni Adayları İle Sınıf Öğretmeni Adaylarının İnformal Öğrenme Şekillerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Bartan
,
Serap Akbaba Dağ
,
Handan Kılıç Şahin
,
Sevinç Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.595405
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
3
ATIF
0
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mikro Öğretim Ders İmecesi Uygulaması İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Serap Akbaba Dağ
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.471645
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2790
7
ATIF
0
FAVORİ
2790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat