Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yeliz Yazgan
Doç. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
131
6
Yayın
6
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
131
TR Dizin Atıf
0000-0002-8417-1100
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Ders Tasarımının İlkokul İkinci Sınıfta Zihinden Toplama İşlemindeki Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ali Çibir
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.846504
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1799
4
ATIF
1
FAVORİ
1799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmede Stratejik Esnekliklerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Görüşleri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Feride Sena Kocaoğlu Er
,
Hatice Kübra Güler Selek
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1330215
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
ATIF
1
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problemleri Çözerken Gösterdikleri Strateji Esnekliği
Yazarlar:
Sümeyra Balikçi
,
Yeliz Yazgan
,
Gizem Yapar Söğüt
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
94
0
FAVORİ
94
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmede Stratejik Esnekliklerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Görüşleri Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Feride Sena Kocaoğlu Er
,
Hatice Kübra Güler Selek
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1330215
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
1
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Ders Tasarımının İlkokul İkinci Sınıfta Zihinden Toplama İşlemindeki Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ali Çibir
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.846504
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1799
1
FAVORİ
1799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Becerileri: Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar: Serkan Gürsan,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.632560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2399
0
FAVORİ
2399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL VE MATEMATİKSEL SIRADIŞI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yıldıray Aydın
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2408
0
FAVORİ
2408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Rutin Olmayan Matematiksel Problemleri Çözme Becerileri ve Bu Konudaki Düşünceleri
Yazarlar:
Murat Altun
,
Dilek Sezgin Memnun
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2257
0
FAVORİ
2257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Ders Tasarımının İlkokul İkinci Sınıfta Zihinden Toplama İşlemindeki Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ali Çibir
,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.846504
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1799
4
ATIF
1
FAVORİ
1799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Becerileri: Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar: Serkan Gürsan,
Yeliz Yazgan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.632560
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2399
3
ATIF
0
FAVORİ
2399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat