Yeliz BOLAT Dr. Öğr. Üyesi HİTİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 1
5 Yayın
7 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim Özel Yetenekliler Eğitimi Temel Eğitim Sosyal Bilgiler Eğitimi

Kurum

HİTİT ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STRATEJİLERİ TERCİHLERİ VE ÖĞRENME SORUNLARI
Yazarlar: Yeliz BOLAT
Yayın Bilgisi: 2022 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.984005
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 309

0

ATIF

0

FAVORİ

309

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAVRAM ÖĞRETİMİ SÜRECİNİN “BİL, ANLA, YAP” BOYUTLARI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-513943
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4120

1

ATIF

0

FAVORİ

4120

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

811

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.