Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeki Bayram
Doç. Dr.
HACETTEPE UNIVERSITY
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
28
3
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
0000-0001-8025-9175
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
HACETTEPE UNIVERSITY
Yayınlar
Soruşturma Temelli Mesleki Gelişim Programına Katılan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Soruşturma Anlayışlarındaki Gelişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Feride Eda Öztürk
,
Zeki Bayram
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1609670
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
75
0
FAVORİ
75
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Science Teachers’ Understanding of Flexible Inquiry
Yazarlar:
Özden Bilge Çalım
,
Zeki Bayram
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.16986/HUJE.2025.544
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
274
0
FAVORİ
274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORUŞTURMAYA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNDE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ GELİŞİMİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Atun
,
Zeki Bayram
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-655311
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Educational Academic Research
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
SORUŞTURMAYA DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNDE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ GELİŞİMİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Atun
,
Zeki Bayram
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-655311
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
1
ATIF
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat