Burcin Acar Sesen profil resmi
Burcin Acar Sesen Prof. Dr. İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa
Yayın 6 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 29
6 Yayın
10 Hakemlik
29 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Biyografi

Prof. Dr. Burçin Acar Şeşen, Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü Kimya Eğitimi Anabilim Dalı’nın Lisansla Birleştirilmiş Tezsiz Yüksek Lisans Programı’ndan 2003 yılında mezun olmuştur. Aynı yıl, aynı üniversitenin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Kimya Eğitimi Doktora Programı’nda başladığı doktora eğitimini 2008 yılında tamamlamıştır. 2008 yılında İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı’nda Yardımcı Doçent olarak göreve başlamış ve 2013 yılında Kimya Eğitimi Bilim Dalı’nda Doçent, 2019 yılında ise profesör unvanlarını almıştır. Prof. Dr. Burçin Acar Şeşen’in genelde fen, özelde ise kimya eğitimine yönelik gerçekleştirdiği ve özellikle kavram öğrenimi, işbirlikli öğrenme, probleme dayalı öğrenme ve sorgulamaya dayalı öğrenme gibi aktif öğrenme yöntem ve tekniklerine odaklandığı uluslararası ve ulusal indeksli dergilerde yayımlanmış çok sayıda bilimsel makalesi, ulusal kitap ve kitap bölümleri bulunmaktadır. Halen İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı’nda öğretim üyesi olarak görevini sürdürmektedir.

Kurum

İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa

Popüler Yayınları

0

2

252

Maddenin Yapısı ve Özelikleri Ünitesine Yönelik İki Aşamalı Teşhis Testinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.434239
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2388

5

1

2388

Yayınlar

2

252

0

422

Maddenin Yapısı ve Özelikleri Ünitesine Yönelik İki Aşamalı Teşhis Testinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.434239
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2388

1

2388

Pre-Service Elementary Teachers’ Understanding and
DOI: 10.19126/suje.46187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2811

0

2811

Yayınlar

2

0

422

1

0

1142

Maddenin Yapısı ve Özelikleri Ünitesine Yönelik İki Aşamalı Teşhis Testinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.434239
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2388

5

1

2388

11

0

26205

Pre-Service Elementary Teachers’ Understanding and
DOI: 10.19126/suje.46187
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2811

10

0

2811

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.