Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sezen Camcı
Doç.
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Yayın
9
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
22
9
Yayın
12
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Popüler Yayınları
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrenciler İçin Fen Bilimleri Eğitiminde Farklılaştırmanın Gerekliliği
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4550
0
ATIF
1
FAVORİ
4550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
0
ATIF
1
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM İNSANLARINA YÖNELİK İMAJLAR: ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İLE ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1384
0
ATIF
1
FAVORİ
1384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.663271
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3290
9
ATIF
1
FAVORİ
3290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.663271
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3290
1
FAVORİ
3290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Do Prospective Elementary and Gifted Education Teachers Perceive Scientists and Distinguish Science from Pseudoscience?
Yazarlar:
Sezen Camci Erdogan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.487304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
0
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlılar Öğretmenliği Adaylarının Gözlerinden Bilim İnsanları
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
0
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM İNSANLARINA YÖNELİK İMAJLAR: ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İLE ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1384
1
FAVORİ
1384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
1
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Farkındalık ve Duyarlılıkları: “Bilim ve Sanat Kâşifleri Doğada”
Yazarlar:
Yakup Ayaydın
, Duygu Ün,
Burçin Acar-şeşen
,
Seda Usta-gezer
,
Sezen Camcı-erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.379723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26379
0
FAVORİ
26379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrenciler İçin Fen Bilimleri Eğitiminde Farklılaştırmanın Gerekliliği
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4550
1
FAVORİ
4550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI KIZLARIN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARI VE BİLİM İNSANI İMAJLARI
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3593
0
FAVORİ
3593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
USTUN ZEKALI VE YETENEKLİLERDE CİNSİYET FARKLILIĞI
Yazarlar:
Sezen Camcı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
0
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
HAYEF Journal of Education
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Education in Science Environment and Health
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.663271
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3290
9
ATIF
1
FAVORİ
3290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Farkındalık ve Duyarlılıkları: “Bilim ve Sanat Kâşifleri Doğada”
Yazarlar:
Yakup Ayaydın
, Duygu Ün,
Burçin Acar-şeşen
,
Seda Usta-gezer
,
Sezen Camcı-erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.379723
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26379
13
ATIF
0
FAVORİ
26379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat