Loading [a11y]/accessibility-menu.js
About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Bahtışen Kavak
Prof. Dr.
İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Publication
13
Review
7
CrossRef Cited
4
TR Dizin Cited
66
13
Publication
7
Review
4
CrossRef Cited
66
TR Dizin Cited
0000-0002-5252-5410
Follow
Following
Edit My Profile
0
Followers
0
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Marketing Research Methodology
Institution
İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Popular Publications
MODERATOR ROLES OF INTERPERSONAL EFFECTS ON THE INFLUENCE OF CONSUMER ETHNOCENTRISM ON INTENTION TO BUY FOREIGN PRODUCTS: A CROSS CULTURAL TESTING
Authors:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Published: 2011 ,
The International Journal of Economic and Social Research
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1521
0
CITED
1
FAVORITE
1521
TOTAL DOWNLOAD COUNT
PAZARLAMA’DAKİ ÜRÜN SINIFLANDIRMASINA İLİŞKİN BİR YAZIN İNCELEMESİ
Authors:
Bahtışen Kavak
, Taner Sığındı
Published: 2012 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
48525
0
CITED
1
FAVORITE
48525
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN TUTUMSAL VE DAVRANIŞSAL UYUMUNUN İNCELENMESİ
Authors:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Published: 2011 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2868
0
CITED
1
FAVORITE
2868
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi
Authors:
Taner Sığındı
,
Bahtışen Kavak
Published: 2015 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.29324
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2690
4
CITED
1
FAVORITE
2690
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İlişki Kalitesinin Müşterinin Algıladığı Değer Üzerindeki Etkisi Firma Büyüklüğüne Göre Değişmekte midir?
Authors:
Öznur Özkan Tektaş
,
Bahtışen Kavak
Published: 1899 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
769
0
CITED
1
FAVORITE
769
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Örgütsel Satın Alma Davranışı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Authors:
Neslişah Özdemir
,
Bahtışen Kavak
Published: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.1041282
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
571
1
FAVORITE
571
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Development and Verification of Marketing Capabilities Scale for B2B Firms
Authors:
Neslişah Özdemir
,
Bahtışen Kavak
Published: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: 10.17153/oguiibf.908930
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1613
1
FAVORITE
1613
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TÜRKİYE’DEKİ YABANCI MENŞELİ ÜNİVERSİTE TERCİHİNDE KİŞİSEL VE BÖLGEYE YÖNELİK FAKTÖRLERİN ROLÜ
Authors:
Bahtışen Kavak
,
Niray Tunçel
,
Şerife Kazancı Sunaoğlu
,
Öznur Özkan Tektaş
Published: 2019 ,
The International Journal of Economic and Social Research
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
693
0
FAVORITE
693
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effect of Social Exclusion on the Tendency to Engage in Unethical Consumer Behavior: An Experimental Study
Authors:
Niray Tunçel
,
Bahtışen Kavak
Published: 2017 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2409
0
FAVORITE
2409
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi
Authors:
Taner Sığındı
,
Bahtışen Kavak
Published: 2015 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.29324
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2690
1
FAVORITE
2690
TOTAL DOWNLOAD COUNT
PAZARLAMA’DAKİ ÜRÜN SINIFLANDIRMASINA İLİŞKİN BİR YAZIN İNCELEMESİ
Authors:
Bahtışen Kavak
, Taner Sığındı
Published: 2012 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
48525
1
FAVORITE
48525
TOTAL DOWNLOAD COUNT
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN TUTUMSAL VE DAVRANIŞSAL UYUMUNUN İNCELENMESİ
Authors:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Published: 2011 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2868
1
FAVORITE
2868
TOTAL DOWNLOAD COUNT
MODERATOR ROLES OF INTERPERSONAL EFFECTS ON THE INFLUENCE OF CONSUMER ETHNOCENTRISM ON INTENTION TO BUY FOREIGN PRODUCTS: A CROSS CULTURAL TESTING
Authors:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Published: 2011 ,
The International Journal of Economic and Social Research
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1521
1
FAVORITE
1521
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effect Of Role Differentiation On Ethical Judgments: A Comparative Investigation On Consumer Ethics And Work Ethics
Authors:
Bahtışen Kavak
Published: 2001 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1009
0
FAVORITE
1009
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ENDÜSTRİYEL MAL SATINALMA KARARINI ETKİLEYEN DIŞSAL VE İÇSEL FAKTÖRLERİN KÜÇÜK ÖLÇEKLİ İŞLETMELER İÇİN AMPİRİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Authors:
Bahtışen Kavak
Published: 2000 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
779
1
FAVORITE
779
TOTAL DOWNLOAD COUNT
KAMU İKTİSADİ TEŞEBBÜSLERİ (KİT) VE FİYATLARA İLİŞKİN KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Authors: Ersoy Akıncı,
Bahtışen Kavak
Published: 1991 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
544
0
FAVORITE
544
TOTAL DOWNLOAD COUNT
KİTLERİN PERSONEL SORUNLARI VE KİTLER İÇİN ÖNGÖRÜLEN İŞ VE BAŞARI DEĞERLEMESİ ÜZERİNE DÜŞÜNCELER
Authors: Hasan Fehmi Atasagun,
Bahtışen Kavak
Published: 1989 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1267
0
FAVORITE
1267
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İlişki Kalitesinin Müşterinin Algıladığı Değer Üzerindeki Etkisi Firma Büyüklüğüne Göre Değişmekte midir?
Authors:
Öznur Özkan Tektaş
,
Bahtışen Kavak
Published: 1899 ,
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
769
1
FAVORITE
769
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi University Journal of Economics and Administrative Sciences
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
The International Journal of Economic and Social Research
Editorship
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Technical Editor
Editorial Board Memberships
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Reviews
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi University Journal of Economics and Administrative Sciences
Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
Hacettepe University Journal of Economics and Administrative Sciences
TÜBA Higher Education Research/Review
Publications
Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi
Authors:
Taner Sığındı
,
Bahtışen Kavak
Published: 2015 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.29324
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2690
4
CITED
1
FAVORITE
2690
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour