Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bahtışen Kavak
Prof. Dr.
İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
66
13
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
66
TR Dizin Atıf
0000-0002-5252-5410
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Kurum
İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ULUS MERKEZCİLİĞİN YABANCI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE KİŞİLERARASI ETKİLERİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ: KÜLTÜRLER ARASI BİR İNCELEME
Yazarlar:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
0
ATIF
1
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PAZARLAMA’DAKİ ÜRÜN SINIFLANDIRMASINA İLİŞKİN BİR YAZIN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Bahtışen Kavak
, Taner Sığındı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48466
0
ATIF
1
FAVORİ
48466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN TUTUMSAL VE DAVRANIŞSAL UYUMUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2862
0
ATIF
1
FAVORİ
2862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi
Yazarlar:
Taner Sığındı
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.29324
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2679
4
ATIF
1
FAVORİ
2679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOES THE EFFECT OF RELATIONSHIP QUALITY ON CUSTOMER-PERCEIVED VALUE VARY DEPENDING ON COMPANY SIZE?
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 1899 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
ATIF
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Örgütsel Satın Alma Davranışı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Neslişah Özdemir
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.1041282
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
1
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
B2B Firmalar için Pazarlama Kabiliyetleri Ölçeği Geliştirilmesi ve Doğrulanması
Yazarlar:
Neslişah Özdemir
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
DOI: 10.17153/oguiibf.908930
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
1
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ YABANCI MENŞELİ ÜNİVERSİTE TERCİHİNDE KİŞİSEL VE BÖLGEYE YÖNELİK FAKTÖRLERİN ROLÜ
Yazarlar:
Bahtışen Kavak
,
Niray Tunçel
,
Şerife Kazancı Sunaoğlu
,
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Dışlanmanın Etik Olmayan Tüketici Davranışı Gösterme Eğilimi Üzerindeki Etkisi: Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar:
Niray Tunçel
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2401
0
FAVORİ
2401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi
Yazarlar:
Taner Sığındı
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.29324
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2679
1
FAVORİ
2679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PAZARLAMA’DAKİ ÜRÜN SINIFLANDIRMASINA İLİŞKİN BİR YAZIN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Bahtışen Kavak
, Taner Sığındı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48466
1
FAVORİ
48466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN TUTUMSAL VE DAVRANIŞSAL UYUMUNUN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2862
1
FAVORİ
2862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUS MERKEZCİLİĞİN YABANCI ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE KİŞİLERARASI ETKİLERİN DÜZENLEYİCİ ROLÜ: KÜLTÜRLER ARASI BİR İNCELEME
Yazarlar:
Canan Eryiğit
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
1
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ROL FARKLILAŞMASININ AHLAKİ YARGILAR ÜZERINDEKİ ETKİSİ: TÜKETİCİ AHLAKI VE İŞ AHLAKI ÇERÇEVESİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2001 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1005
0
FAVORİ
1005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ENDÜSTRİYEL MAL SATINALMA KARARINI ETKİLEYEN DIŞSAL VE İÇSEL FAKTÖRLERİN KÜÇÜK ÖLÇEKLİ İŞLETMELER İÇİN AMPİRİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2000 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
1
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAMU İKTİSADİ TEŞEBBÜSLERİ (KİT) VE FİYATLARA İLİŞKİN KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Yazarlar: Ersoy Akıncı,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 1991 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
0
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİTLERİN PERSONEL SORUNLARI VE KİTLER İÇİN ÖNGÖRÜLEN İŞ VE BAŞARI DEĞERLEMESİ ÜZERİNE DÜŞÜNCELER
Yazarlar: Hasan Fehmi Atasagun,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 1989 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1264
0
FAVORİ
1264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOES THE EFFECT OF RELATIONSHIP QUALITY ON CUSTOMER-PERCEIVED VALUE VARY DEPENDING ON COMPANY SIZE?
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 1899 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Editörlük
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör
Kurul Üyeliği
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi
Yazarlar:
Taner Sığındı
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.29324
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2679
4
ATIF
1
FAVORİ
2679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat