Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Arzu Sönmez Eryaşar
Dr. Öğr. Üyesi
Igdir University
Yayın
3
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
1
3
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-2500-8124
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Sosyoloji
Eğitim Sosyolojisi
Kurum
Igdir University
Yayınlar
Exploring pre-service pre-school teachers’ perceptions of the nature of science: A qualitative study
Yazarlar:
Arzu Sönmez Eryaşar
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1190960
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
417
0
FAVORİ
417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konular ve Öğretmenler: Türkiye’deki Tezlere Yönelik Bir Sistematik Literatür İncelemesi
Yazarlar:
Arzu Sönmez Eryaşar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
612
0
FAVORİ
612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının GDO’lu Besinler Konusunun Öğretimine Yönelik Öz Yeterlilikleri: Bazı Psikometrik Faktörlerin Muhtemel Etkileri
Yazarlar: Ahmet Kilinc,
Arzu Sönmez
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3473
0
FAVORİ
3473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Editörlük
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Exploring pre-service pre-school teachers’ perceptions of the nature of science: A qualitative study
Yazarlar:
Arzu Sönmez Eryaşar
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1190960
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
417
1
ATIF
0
FAVORİ
417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat