Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aylin Çam
Prof. Dr.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
8
5
Yayın
6
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Popüler Yayınları
8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI İLE PISA BAŞARILARI VE FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI
Yazarlar: Alper Sadıç,
Aylin Çam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.63730
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
6
ATIF
2
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Senaryo Temelli Epistemik Düşünme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Aylin Çam
,
Ayten Kiriş Avaroğulları
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
0
ATIF
1
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Senaryo Temelli Epistemik Düşünme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Aylin Çam
,
Ayten Kiriş Avaroğulları
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
1
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli REACT Stratejisinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarısına ve Fen Okuryazarlığına Etkisi
Yazarlar:
Feride Keskin
,
Aylin Çam
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3350
0
FAVORİ
3350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRNEK OLAYLARIN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASİT-BAZ KONUSUNU ANLAMASINA ETKİSİ
Yazarlar:
Aylin Çam
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6317
0
FAVORİ
6317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aylin Çam
, Ayten Demirel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
0
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI İLE PISA BAŞARILARI VE FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI
Yazarlar: Alper Sadıç,
Aylin Çam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.63730
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
2
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Journal of Education and Future
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Düzce Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
ÖRNEK OLAYLARIN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ASİT-BAZ KONUSUNU ANLAMASINA ETKİSİ
Yazarlar:
Aylin Çam
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6317
2
ATIF
0
FAVORİ
6317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI İLE PISA BAŞARILARI VE FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI
Yazarlar: Alper Sadıç,
Aylin Çam
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.63730
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
6
ATIF
2
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat