Berrin Genç Ersoy profil resmi
Berrin Genç Ersoy Doç. Dr. TED ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 9
6 Yayın
13 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
9 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

TED ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

11

2

1473

Sözcük Öğrenme Motivasyonu Ölçeği (SÖMÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Berrin Genç Ersoy , Ş. Dilek Belet Boyacı
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413763
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 817

1

1

817

0

1

1834

Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı: Bir Meta-Tematik Analiz Çalışması
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.887902
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4463

7

1

4463

0

1

492

Yayınlar

0

419

1

492

2

1473

Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı: Bir Meta-Tematik Analiz Çalışması
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.887902
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4463

1

4463

1

1834

Sözcük Öğrenme Motivasyonu Ölçeği (SÖMÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Berrin Genç Ersoy , Ş. Dilek Belet Boyacı
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413763
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 817

1

817

Yayınlar

One Step Closer to Becoming a Teacher in the Shadow of the Pandemic: A Narrative Research
DOI: 10.24331/ijere.1166628
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 419

1

0

419

11

2

1473

Türkçe Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı: Bir Meta-Tematik Analiz Çalışması
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.887902
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4463

7

1

4463

Sözcük Öğrenme Motivasyonu Ölçeği (SÖMÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Berrin Genç Ersoy , Ş. Dilek Belet Boyacı
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413763
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 817

1

1

817

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.