avatar
Duygu Aydın Aslaner Doç. Dr. İSTANBUL KENT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 3 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 5
3 Yayın
6 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Reklam Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi markayönetimi

Biyografi

2008 yılında Yeditepe Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım ile Gazetecilik Bölümlerinden (çift anadal) lisans derecesi almış ve 2012 yılında yüksek lisans eğitimini Yeditepe Üniversitesi, Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi (MBA) Programında tamamlamıştır. 2017 yılında Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya Çalışmaları Anabilim Dalını bitirmiş ve doktor unvanını almıştır. 2023 yılında ise Halkla İlişkiler Bilim alanında Doçent unvanını almıştır. 2017 yılından bu yana İstanbul Kent Üniversitesi Hakla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünde görev yapmaktadır. Aydın Aslaner’in dijital halkla ilişkiler, dijital markalaşma, reklamcılık, sosyal medya, pazarlama iletişimi konuları üzerine ulusal ve uluslararası makaleleri, bildirileri ve kitap bölümleri bulunmaktadır. Aynı zamanda sektörde kuşaklar üzerine çeşitli eğitimler veren ve marka danışmanlığı yapan Aydın Aslaner’in 2019 yılında Dijital Çağda Türkiye'de Kuşaklar ve Alışveriş adlı kitabı, 2021 yılında ise Dijital Pazarlama İletişimi ve Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri adlı editörlü kitapları yayımlanmıştır.
Aydın Aslaner Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Derneği (PPAD) üyesidir.

Kurum

İSTANBUL KENT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

2

2914

Gelenekselden Dijitale Türkiye’de Reklamcılık
Yayın Bilgisi: 2020 , Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11889

0

1

11889

1

1

1619

Yayınlar

1

1619

2

2914

1

11889

Yayınlar

1

1

1619

5

2

2914

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.