Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Kaya
Dr. Öğr. Üyesi
ADIYAMAN UNIVERSITY
Yayın
5
Hakemlik
2
5
Yayın
2
Hakemlik
0000-0001-7876-8608
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer)
Eğitimde Program Geliştirme
Sınıf Eğitimi
Kurum
ADIYAMAN UNIVERSITY
Yayınlar
İlkokul Öğrencileri İçin Öğrenme Ortamı Duyuşsal Güvenlik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Emine Kaya
,
Ali Ünişen
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
38
0
FAVORİ
38
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının görüşlerine göre Türk eğitim sistemindeki sorunlar
Yazarlar:
Emine Kaya
,
Ali Ünişen
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1753572
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
91
0
FAVORİ
91
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Emine Kaya
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1727982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM YOLCULUĞU: DEPREM SONRASI BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN GEÇİCİ OKUL DEĞİŞİMİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emine Kaya
,
Ali Ünişen
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1640890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deprem Sonrası Okula Devam Edemeyen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yeniden Uyum Sürecindeki Duygu ve Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Emine Kaya
,
Ali Ünişen
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Turkish Education Sciences
DOI: 10.46778/goputeb.1585126
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Turkish Education Sciences
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat