Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emrah Gül
Dr. Öğr. Üyesi
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
10
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Yüksek Öğrenimde Çevrimiçi Değerlendirmede Fakülte Üyelerinin Yaşadığı Zorluklara Yönelik Gizli Sınıf Analizi Yaklaşımı
Yazarlar:
Emrah Gül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1382191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Matematik Alt Testi Asıl Sınav ve Mazeret Sınavlarının Madde Tepki Kuramına Göre Eşitlenmesi
Yazarlar:
Emrah Gül
, Çilem Doğan Gül,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
, Mustafa Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363973
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1217
0
FAVORİ
1217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Hakkari Review
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Matematik Alt Testi Asıl Sınav ve Mazeret Sınavlarının Madde Tepki Kuramına Göre Eşitlenmesi
Yazarlar:
Emrah Gül
, Çilem Doğan Gül,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
, Mustafa Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363973
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1217
1
ATIF
0
FAVORİ
1217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat