avatar
Esra Büdün Aydın Doç. Dr. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 5
6 Yayın
5 Hakemlik
5 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim Çalışmaları Halkla İlişkiler Marka İletişimi Duyum ve Algı

Kurum

KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama: Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
Yazarlar: Esra Büdün , Yıldız Dilek Ertürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Etkileşim
DOI: 10.32739/etkilesim.2020.5.83
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2680

0

1

2680

0

1

1081

Duyum, Algı ve Marka: Tüketici Tutumlarına Yönelik Üç Boyutlu Bir Değerlendirme
Yayın Bilgisi: 2021 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.885798
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3275

0

1

3275

Yayınlar

0

1283

0

3854

Duyum, Algı ve Marka: Tüketici Tutumlarına Yönelik Üç Boyutlu Bir Değerlendirme
Yayın Bilgisi: 2021 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.885798
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3275

1

3275

1

1081

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MEMNUNİYET BOYUTLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: PINARHİSAR MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ
Yazarlar: Sezai Öztaş, Aydın Ünal, İbrahim Alpay Yılmaz, Esra Büdün , Seda Akın Gürdal, Selçuk Özkan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 773

0

773

Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama: Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
Yazarlar: Esra Büdün , Yıldız Dilek Ertürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Etkileşim
DOI: 10.32739/etkilesim.2020.5.83
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2680

1

2680

Yayınlar

3

0

1283

2

0

3854

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.