avatar
Esra Büdün Aydın Doç. Dr. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 2
6 Yayın
4 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim Çalışmaları Halkla İlişkiler Marka İletişimi Duyum ve Algı

Kurum

KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama: Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
Yazarlar: Esra Büdün , Yıldız Dilek Ertürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Etkileşim
DOI: 10.32739/etkilesim.2020.5.83
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2290

0

1

2290

0

1

866

Yayınlar

0

643

0

3003

Duyum, Algı ve Marka: Tüketici Tutumlarına Yönelik Üç Boyutlu Bir Değerlendirme
Yayın Bilgisi: 2021 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.885798
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2402

0

2402

1

866

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MEMNUNİYET BOYUTLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: PINARHİSAR MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞİ
Yazarlar: Sezai Öztaş, Aydın Ünal, İbrahim Alpay Yılmaz, Esra Büdün , Seda Akın Gürdal, Selçuk Özkan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 553

0

553

Beş Duyu Kullanımı ile Duyusal Markalama: Tüketici Tutumlarını Belirleme Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
Yazarlar: Esra Büdün , Yıldız Dilek Ertürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Etkileşim
DOI: 10.32739/etkilesim.2020.5.83
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2290

1

2290

Yayınlar

1

0

643

1

0

3003

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.