Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Figen Durkaya
Dr. Öğr. Üyesi
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
6
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0002-5639-717X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ekolojik Ayak İzi Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Figen Durkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2441
0
ATIF
1
FAVORİ
2441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bibliometric profile of research on ecological footprint
Yazarlar:
Figen Durkaya
,
Mustafa Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Environmental Research and Technology
DOI: 10.35208/ert.1366472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
297
0
FAVORİ
297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağının Kullanımına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi (Tekirdağ/Çorlu Örneği)
Yazarlar:
Figen Durkaya
,
Gizem Lokumcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1178022
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekolojik Ayak İzi Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar:
Figen Durkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2441
1
FAVORİ
2441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the correlation between science teachers’ level of use of the education information network and their level of use of technology
Yazarlar:
Figen Durkaya
, Gizem Lokumcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.65.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Işık ve Yansıma Hakkındaki Bilişsel Yapılarının ve Kavram Yanılgılarının Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Teknikleri Kullanılarak Tespit Edilmesi
Yazarlar:
Figen Durkaya
, Merve Aydoslu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1061
0
FAVORİ
1061
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Serbest Cisim Diyagramı Gösterimine İlişkin Performans Değerlendirmesi
Yazarlar:
Figen Durkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Environmental Research and Technology
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Milli Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Eğitim Bilişim Ağının Kullanımına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi (Tekirdağ/Çorlu Örneği)
Yazarlar:
Figen Durkaya
,
Gizem Lokumcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1178022
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
1
ATIF
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the correlation between science teachers’ level of use of the education information network and their level of use of technology
Yazarlar:
Figen Durkaya
, Gizem Lokumcu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.65.9.3
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
1
ATIF
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat